Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 17:14   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Mener østerriksk fengselsbunker var hjemmekoselig leilighet.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/03/534299.html

  Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:17   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Den mannen må ha et helt forskrudd forhold til seksualitet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:25   #3
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Hadde i grunnen ventet på en uttalelse fra den mannen ja...

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:27   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Det virker bare påtatt spør du meg. Tror han sier dette kun for å se hvor mye teit han kan si og fortsatt bli tatt alvorlig jeg....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:38   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det virker bare påtatt spør du meg. Tror han sier dette kun for å se hvor mye teit han kan si og fortsatt bli tatt alvorlig jeg....

Han er helt patetisk!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:47   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Denne gangen greier jeg ikke å tro på at Staff er forskrudd nok til å mene det han sier. Dette høres bare påtatt ut og er sagt bare for å provosere. Mannen er PR-kåt så det holder, men dette er så dumt at ikke en gang Staff greier å ljuge godt nok til å bli trodd. Boring!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:53   #7
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

ja, huff

hans uttalelser er kun trist lesing.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 17:56   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Da foreslår jeg ganske enkelt at vi værner om Staff og lar ham få leve ut sitt liv i en tilsvarende hjemmekoselig leilighet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 18:17   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Han burde jo blitt interiørarkitekt med slik utsøkt smak for hus og hjem
Er det mulig å bli så PR-kåt, gamle mannen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 18:19   #10
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Hørte alt han sa på radioen i dag. Ble helt sjokkert jeg.

Før har jeg skjønt litt av hva han har prøvd å oppnå når han har uttalt seg om kontroversielle ting, men nå henger jeg ikke med. Han skulle takke Gud hvis han fikk bli forsvarer for han, sa han.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 18:34   #11
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Blir ikke sjokkert over hva den mannen kan si lenger, For en del år siden klarte han å provosere meg veldig, (sånn som da han sa at det var sundt for barn og ha sex med voksne) Nå er jeg blitt vant med hans uttaleser som ofte er helt på tryne, den mannen kan umulig være helt i vater.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:25   #12
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

For en idiot! Ett sted slutter å være hjemmekoselig når man selv ikke kan velge å forlate det om ønsket!

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:34   #13
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:41   #14
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Ikke uventa uttalelse fra Staff. Har slutta å ta den mannen seriøst. Han gjør jo alt han kan for å sjokkere med uttalelsene sine.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:55   #15
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Noen ganger trengs det kanskje at Staff sier det han sier (uten at JEG liker de skrudde meningene hans altså), men denne gangen blir det bare dumt. Nå sitter jeg med en følelse av at han har mistet teften og burde snarest gå av med pensjon før han blir en parodi på seg selv.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:55   #16
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes egentlig Staff kunne overtatt den hjemmekoselige leiligheten og blitt i den. Han og Fritzl kunne jo sittet der sammen livet ut

Fantastisk bra forslag!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:11   #17
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

(...) Nå sitter jeg med en følelse av at han har mistet teften og burde snarest gå av med pensjon før han blir en parodi på seg selv.

Det er nok for sent er jeg redd. Han var der allerede for flere år siden; nå parodierer han de som parodierte ham den gang han bare var alminnelig sprø...

Han jobber muligens etter en strategi på at sålenge han kan være så demonstrativt gal og likevel komme på TV i stedet for i fengsel, så kan det da umulig være noen vits i å fengsle klientene hans?

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:21   #18
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes egentlig Staff kunne overtatt den hjemmekoselige leiligheten og blitt i den. Han og Fritzl kunne jo sittet der sammen livet ut


Great minds think alike og ikke minst simultant.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 21:23   #19
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

At den mannen der er advokat, skremmer meg...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 21:35   #20
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Staff slenger med leppa igjen (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Før har jeg skjønt litt av hva han har prøvd å oppnå når han har uttalt seg om kontroversielle ting, men nå henger jeg ikke med.

Virkelig? Jeg pleier å kunne se saker fra alle sider, uten at jeg er enig med dem alle, men Staff skjønner jeg ikke. Jeg tror også han bare uttaler seg for å provosere, det har han gjort i mange år. Patetisk mannen.

Noen som vet om han gjør det veldig bra i rettsalen? Det må jo være en grunn til at så mange velger han utenom at han er profilert? Å ha han som advokat er jo det samme som å erkjenne seg skyldig.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no