Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 18:32   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Etter å ha blitt 20 kg mindre, er den gigantiske bilringen rundt magen snart borte, og jeg innser at jeg faktisk ikke må kamuflere den bak store collegegensere lenger...

Men, problemet nå er vel å finne ut hva slags type klær jeg bør bruke.

Kroppen min i korte trekk; fortsatt ti kg for mye, store pupper, fortsatt et stykke igjen til midje, men det tyter da hvertfall ikke ut bredere over magen enn rompa lenger. Rompa er heller ikke den minste, men heller ikke den verste. Jeg har faktisk ganske greie bein og armer, mine ekstra kilo har alltid i hovedsak vært plassert mellom puppene og rompa.. Bredskuldret, og har grov kroppsbygning, noen sylfide blir jeg aldri...

Jeg er ingen dillete, pyntete jente, jeg trives best i jeans, men trenger nå å finne ut noe annet å gå i bortsett fra enkle topper under en cardigan.. Bluser utgår ofte pga mine store fordeler..

Jeg trenger også tips til kjole for de som er store oventil, for jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en kjole, selv om jeg ikke er ferdigslanket riktig enda..

Noen som har gode råd til noen som virkelig ikke liker å handle klær, etter altfor mange år hvor det har vært vondt å reise på shopping, da klærne ikke ville passe kroppen..?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.