|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva bruker du blenderen din til?Etter å ha lest den geniale kjøkkenutstyrstråden, har jeg ett spørsmål til dere som bruker blender mye.
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Brukar den kun til å lage smoothie. Men følger spent med på tips om fleire bruksområde
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Smoothies, drinker, pesto, barnemat, supper. Det siste synes jeg kanskje stavmikser funker vel så bra til, for da slipper jeg å ta det ut av gryten = mindre søl.
![]() |
#4 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Bruker bare blenderen da jeg laget ganske finmost mat da ungene var veldig små.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Jeg har ikke hatt den så lenge, og bruker den mest til smoothies, milkshake og iskaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Pynt på kjøkkenbenken?
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Smoothies og pizzasaus, for det meste. Bruker food processoren til kutting og maling, og stavmikseren til noe mosing. Jeg er litt forelsket i food processoren min, merker jeg.
![]() |
#12 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Barnemat, iskaffe, smoothies, pesto (nam!), knuse kjeks til ostekake, bærsauser til kaker, kalde sauser, supper, strawberry daquari. Men pesto er nok den største hiten. Barnemat når hun spiste litt mer finmoset mat. Lagde store posjoner og la i fryseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Foreløpig har jeg bare brukt den til smoothies. Nå om sommeren lager vi litt, men ellers om året er den ikke i bruk.
![]() |
![]() |
#15 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Støvsamler på benken.
![]() |
#16 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Har bare brukt den til å knuse Ritzkjeks til å lage kyllingklubber. Har hatt den i flere år. Også fikk vi en til i bryllupspresang, så nå kan vi lage dobbelt så mange kyllingklubber!! :løsningsorientert:
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Bruker den til supper, sauser og moser (har ikke stavmikser), smoothies/milkshake, bærsaus til is/kake, iskaffe og slikt. Og drinker med knust is.
![]() |
#18 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Bruker den til smoothies og drinker, for det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva bruker du blenderen din til?Bruker stavmikseren til all of the above omtrentlig.
![]() |
#20 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Hva bruker du blenderen din til?Den oppbevarer støv inne i skapet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|