Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Brownies med prikker av hvit sjokolade

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 13:33   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brownies med prikker av hvit sjokolade

Dette er en Nigella-oppskrift som mange spør om å få når de har smakt kakene. Skikkelig, skikkelig gode.


375 g smør (egentlig usaltet, men jeg bruker som regel vanlig saltet smør)
375 g mørk sjokolade
6 egg
350 g sukker
2 ts vaniljesukker
225 g hvetemel
1/2 ts salt
250 god hvit sjokolade, hakket (evt. ferdige sjokoladedråper)


Sett stekeovnen på 180 grader.
Dekk en langpanne (ca. 33x23 cm) med bakepapir.

Smelt smør og mørk sjokolade sammen i en stor tykkbunnet kjele på svak varme, la det avkjøles litt.
Pisk egg, sukker og vaniljesukker til eggedosis, og rør inn sjokoladesmøret.
Vend inn mel og salt, deretter den hvite sjokoladen. Bland alt godt og hell i langpanna.
Stek ca. 25 minutter. Sikt melis over når den er kald.


Sist redigert av Filifjonka : 22-06-08 kl 13:47.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:35   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Å den høres kjempegod ut. Den skal eg prøve ein gong. Takk.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:35   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Er det denne hun kaller snøflekkede eller snowflake brownies?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:36   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Åh himmel! Jeg mangler bare hvit sjokolade, ellers skulle jeg bakt den NÅ!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:39   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Er det denne hun kaller snøflekkede eller snowflake brownies?

Ja, det er den.
Det blir også godt å bytte ut den hvite sjokoladen med lys eller mørk kokesjokolade.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:41   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Da har jeg smakt disse. Himmel, det er de beste browniesene jeg noen sinne har smakt. (Igjen, hvorfor i alle dager holder jeg meg ikke vekk fra disse kaketrådene. )

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 13:44   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Oppskriften er faktisk nesten lik en jeg selv har brukt i mange år. Bare at jeg har 300 gram hakket kokesjokolade i deigen og ikke hvit sjokolade. Og ja, det er verdens beste brownies. SIKLE!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 14:07   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Selger de hvit sjokolade på Brustadbua mon tro? :måhamedkakepåjobbimorra:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 14:14   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Den er ikke så ulik denne oppskriften fra New York City Bakery, som også er veldig god. Men fint med litt variasjon.




250 gr smør
250 gr mørk sjokolade
5 dl sukker
5 egg
3 dl hvetemel
2 ts bakepulver
2 ss mørk kakao (bakekakao)

Sett ovnen på 150 grader. Smelt smør i en kjele og rør inn biter av sjokolade til alt er smeltet og rør godt, det er viktig at det ikke ligger biter igjen som ikke er smeltet. Pisk egg og sukker til eggedosis, den trenger ikke være helt pinnestiv, bare nok til at sukkeret er oppløst.

Sikt sammen mel, kakao og bakepulver.

Hell all sjokolade/smør blandingen i eggedosisen på en gang og vend forsiktig inn ved å bruke en slikkepott, hell i mel/kakao/bakepulver blandingen (alt på en gang) og vend inn til du har fått en glatt masse. Ikke rør for mye, det er viktig.

Tilsett gjerne hakkede valnøtter, peanøtter, pecan eller hasselnøtter.

Kle en liten langpanne (20x30 cm) med bakepapir.
Spre røren jevnt i langpannen med en spatel og stek kaken i 55-60 min. Feilen mange gjør med Brownies er at de steker kaken for mye, mange synes at kaken ser ut men dette er ikke tilfelle, så ikke stek kaken i 10 min ekstra bare for å være på den sikre siden. Da blir den tørr.

La kaken avkjøles helt i langpannen før du hvelver den på rist.

Jeg hadde i tillegg i 100 g hakket hvit sjokolade, 50 g hakket mørk sjokolade og litt hakkede valnøtter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 14:15   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Denne hørtes veldig god ut, så den må jeg lagre og spare til jeg trenger en kake. Jeg elsker hvit sjokolade!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:15   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den er ikke så ulik denne oppskriften fra New York City Bakery, som også er veldig god. Men fint med litt variasjon.




250 gr smør
250 gr mørk sjokolade
5 dl sukker
5 egg
3 dl hvetemel
2 ts bakepulver
2 ss mørk kakao (bakekakao)

Sett ovnen på 150 grader. Smelt smør i en kjele og rør inn biter av sjokolade til alt er smeltet og rør godt, det er viktig at det ikke ligger biter igjen som ikke er smeltet. Pisk egg og sukker til eggedosis, den trenger ikke være helt pinnestiv, bare nok til at sukkeret er oppløst.

Sikt sammen mel, kakao og bakepulver.

Hell all sjokolade/smør blandingen i eggedosisen på en gang og vend forsiktig inn ved å bruke en slikkepott, hell i mel/kakao/bakepulver blandingen (alt på en gang) og vend inn til du har fått en glatt masse. Ikke rør for mye, det er viktig.

Tilsett gjerne hakkede valnøtter, peanøtter, pecan eller hasselnøtter.

Kle en liten langpanne (20x30 cm) med bakepapir.
Spre røren jevnt i langpannen med en spatel og stek kaken i 55-60 min. Feilen mange gjør med Brownies er at de steker kaken for mye, mange synes at kaken ser ut men dette er ikke tilfelle, så ikke stek kaken i 10 min ekstra bare for å være på den sikre siden. Da blir den tørr.

La kaken avkjøles helt i langpannen før du hvelver den på rist.

Jeg hadde i tillegg i 100 g hakket hvit sjokolade, 50 g hakket mørk sjokolade og litt hakkede valnøtter.

Prøver meg på denne nå og håper den blir bra.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 22:02   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Jeg laget en variant av denne, med Walters mandler-sjokoladebiter i. Og jeg brukte en plate mørk kokesjokolade og resten lys. Det ble veeeeldig godt. Men man må huske å røre godt, for jeg tror at de fleste sjokolade-mandel-bitene havnet på den ene sida (ikke den sida som jeg tok med på besøk, typisk nok!).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 20:57   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Kan man lage disse i muffinsformer? (Store, veldig store.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:00   #14
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Oi, hva har jeg gått glipp av?
Denne må lages når mannen har bursdag.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:05   #15
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan man lage disse i muffinsformer? (Store, veldig store.)

Jeg har aldri bakt denne selv, men har spist den. Hvis jeg ikke husker helt feil så lurer jeg på om den kan bli i "tyngste" laget for muffinsvariant.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:20   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Hmm. Kanskje jeg får lage en form, da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:23   #17
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Jeg husker ikke helt altså. Men mener å huske at det blir slike "våte" brownies av dette. Hvor er kakeekspertene når man trenger de?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 14:26   #18
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dette er en Nigella-oppskrift som mange spør om å få når de har smakt kakene. Skikkelig, skikkelig gode.


375 g smør (egentlig usaltet, men jeg bruker som regel vanlig saltet smør)
375 g mørk sjokolade
6 egg
350 g sukker
2 ts vaniljesukker
225 g hvetemel
1/2 ts salt
250 god hvit sjokolade, hakket (evt. ferdige sjokoladedråper)


Sett stekeovnen på 180 grader.
Dekk en langpanne (ca. 33x23 cm) med bakepapir.

Smelt smør og mørk sjokolade sammen i en stor tykkbunnet kjele på svak varme, la det avkjøles litt.
Pisk egg, sukker og vaniljesukker til eggedosis, og rør inn sjokoladesmøret.
Vend inn mel og salt, deretter den hvite sjokoladen. Bland alt godt og hell i langpanna.
Stek ca. 25 minutter. Sikt melis over når den er kald.

Denne var bare helt sinnsykt god! Bakte den til selskap i morgen, men jammen har det ikke forsvinni mye av den allerede. Har sendt mannen bort for å kjøpe mer sjokolade og walnøtter som jeg skal forsøke i denne.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:37   #19
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Kan man fryse denne?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:00   #20
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brownies med prikker av hvit sjokolade

Den var kjempegod. Smakte Huldra sin.
Og jeg som ikke liker Brownies en gang.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no