|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() I en alder av 37 1/2 år...er jeg ikke lenger en vepsestikk-jomfru.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: I en alder av 37 1/2 år...Det er det nok, ja. Jeg har hatt ganske kraftig vepsefobi, men har aldri blitt stukket av veps. Bare av jordveps.. Men, selv om det gjorde vondt, så gjorde det jo ikke på langt nær så vondt at det kan rettferdiggjøre min frykt. Nå har jeg slutta med fobien
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I en alder av 37 1/2 år...Dumme vepsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: I en alder av 37 1/2 år...De er noen smådjevler de der udyrene. Gudene må vite hva slags funksjon de har her på jorden.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I en alder av 37 1/2 år...Slår nesten aldri i hjel veps jeg. Kommer det en inn i huset, så jager jeg den til et vindu, fanger den i et glass, og slipper den ut i friluft igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: I en alder av 37 1/2 år...Jeg slår dem ihjel, hardt og brutalt. Skal sannelig ikke ha noe av at de kommer tilbake og plager meg mer.
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: I en alder av 37 1/2 år...Jeg er overhysterisk idiotisk redd for veps. Får helt krupp av dem.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I en alder av 37 1/2 år...Vepsestikk er vondt, men med mindre man er allergisk, er det ikke nevneverdig plagsomt utover det.
![]() |
|
|