|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?Siden jeg går fra spisestuemøblement fra 1880 og diger messinglysekrone til "noe moderne noe" i nytt hus er jeg stygt redd for å være fullstendig på feil jorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?Jeg tror du er på riktig jorde. I hvert fall er du på et jorde jeg ville trives på.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?Disse var jo fine da, men forferdelig, forferdelig dyre og passet vel strengt tatt ikke helt til bordet kanskje... (Spica fra Montis) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?
Den var lekker. Jeg har forresten forelsket meg i denne:
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?Date-stolene fra Stokke ser kjempeflotte ut. Ikke sikkert de er så gærne å sitte på. Kan du ikke søke her på FP eller på NM Hjem og hobby, mener å ha sett en tråd om dem en gang i tiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
fri
|
![]() Sv: Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?Jeg har siklet på Date-stolen fra Stokke og Y-stolen. Selv har vi hvite Rondo-stoler fra Hilmers hus. De har fungert helt fint de, og er mye bedre å sitte i enn andre 7-er kopier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?
Disse er fantastisk gode!! Vi har slike, og man sitter godt i timesvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fornøyd
|
Den var veldig fin.
![]() |
#14 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?Den förste lampen var kjempekul, den andre saa ut som en kopi av originalen (men jammen om jeg er sikker paa hvilken det er som virkelig er originalen). Ogsaa var den andre nöytral og sjedelig sml. med den förste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Vet egentlig ikke.. Har igrunnen aldri tenkt over det. Alle som har vært på besøk hos oss skryter ihvertfall av sittekomforten. Men når du sier det så ser jeg at det kan være et problem, da sitteflaten ikke er veldig bred. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|