|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Hey, vi kan jo alltids se den sammen på sjino. Drikke litt rosa sjampis først, eller noe.
![]() |
#5 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Herlig!
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Haha, fantastisk anmeldelse. Jeg må innrømme at denne ikke står på min topp 500 filmer jeg kanskje burde se engang, men etter den anmeldelsen tror jeg en jentekveld med plenty av drikke kan gjøre den ganske severdig, på en kalkunaktig måte.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Haha! Jeg har droppet alle mine venninner som gauler etter karaoke. Jeg tror faktisk jeg har droppet de fleste som synger med i fylla. Det har en sammenheng med at de som synger i fylla også har fryktelig dårlig musikksmak. De som synger, synger gjerne åttitallshits, ABBA eller svenskehits. Folk som synger i fylla synger sjelden Motorhead f.eks.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg ble tvunget med på musicalen i London. Jobben til mannen, alle var med, jeg KUNNE ikke si nei. Det var j*vlig. Jeg liker ikke musicals, og dette var ikke noe unntak nei. Jeg skal IKKE se filmen. Aldri. Ikke på TV heller.
![]() |
![]() |
#10 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg har vært på denne filmen i dag, og den er bare kjempemorsom. En skikkelig glad-film med super musikk! Anbefales virkelig!
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg så musikalen i London for tre uker siden og løp ut til premieren i kveld for å se filmen. Hvis man tror man skal få noe annet enn pur underholdning blir man skuffet, men vil man underholdes synes ikke jeg det kan gjøres så veldig mye bedre.
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg konstaterer at Miss Norway og jeg ikke bør avtale noen filmkvelder med det første.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
Jeg hater musicaler. Virkelig hater. Jeg ble invitert med på denne da den var temmelig fersk og kunne ikke si nei. Jeg hadde sett for meg noen timers helvete, men jeg likte den. Nettopp fordi sangene er kjente, gode og ikke "musical-sanger" (som jeg hater). Og så tok ikke musicalen seg selv for høytidelig heller. Og det hjelper. De fleste musicaler er pretensiøse så det holder.
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
Enn om du er tatt til fange av en gærning som sier at du må enten se filmen og synge med på refrenget eller så får du…hm…tenke ut noe passende som kan gjøre Missa desperat… aldri smake wasabinøtter mer?
![]() |
#18 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!OK, med hørselsvern, laptop med FP-tilgang, 4-5 paraplydrinker først (og innlagt urinkateter etterpå) samt en diiiiger skål med wasabi-nøtter - DA blir jeg med. Hvis dere lover at vi finner på noe gøy etterpå!
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Filmen er kjempesøt. Musikken er fantastisk. Jeg hadde helt glemt hvor kult det var med ABBA. :mimre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: For en herlig filmanmeldelse!Jeg var på den i går og må bare fnise litt. Jeg hadde glemt at det var musikal og fikk fniseanfall når de begynte å synge - den første sangen virket så malplassert. Hollywood-klisje-story, herlige skuespillere og masse ABBA-nostalgi. Joda.
![]() |
|
|