Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ønsker du deg til jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 14:00   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ønsker du deg til jul?

Det er det store vanskelige spørsmålet om dagene. Så kansje jeg kan plukke opp noen tips fra dere?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:01   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg klarer aldri å komme opp med de helt store ønskene jeg, så jeg har bare sagt radio på badet... Eller en ny duk, eller Eremittkrepsene. Ingenting annet. Men jeg må vel kanskje gruble litt da...

  Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:02   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Othello
Monopol (den "gamle" versjonen)
Belte og beltespenne
Strømper
Gavekort på Kvadrat
Pepperkvern
MacBook
Blender
Digitakamera


Skrev laaaang ønskeliste til foreldrene mine i år, men husker ikke så mye av den.


Sist redigert av Fluke : 30-11-06 kl 18:47.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:02   #4
Lotta
Fullverdig medlem
 
Lotta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Midt-norge
Innlegg: 39
Lotta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg snille barn.
Men det tror jeg kan bli vanskelig.


Men seiøst, så ønsker jeg meg gavekort på Ikea.
Har nemlig sett meg ut en vitrineskap der, som jeg synes er fin.

Lotta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:03   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Bedre tid og bedre plass, tror jeg. Men det er nok litt for dyrt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:03   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har ikke peiling på hva jeg ønsker meg.
Jeg kommer alltid på ellers i året ting jeg kunne tenke meg, men ved jul og bursdagstider er hjernen like tom hver gang. Kan ikke komme på noe i det hele tatt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:05   #7
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jobb og barnehageplass.

Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:26   #8
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Ønsker meg en ny bilstereo, ferdig montert. Det har jeg gjort hver jul og hver bursdag i 2 år uten å få det.... ....grunnen er ikke at det er for dyrt, neida, men den må monteres, og der ligger haken for min litt late mann......

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:28   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg tror jeg allerede har kjøpt min egen julegave. En Kitchen Aid kjøkkenmaskin. Ellers ønsker jeg meg en fin klokke av den litt jålete sorten, og de Nigella-kokebøkene jeg ikke har.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:31   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Gavekoert på Alessi-ting.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:31   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tror jeg allerede har kjøpt min egen julegave. En Kitchen Aid kjøkkenmaskin. Ellers ønsker jeg meg en fin klokke av den litt jålete sorten, og de Nigella-kokebøkene jeg ikke har.

Chete La Roche!
Løp til Bjørklund!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:41   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Bilde?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:44   #13
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg radio på kjøkkenet, har en gammel en etter bestemor der nå, og den er kjempefin, men utrolig vanskelig å stille inn kanaler. Jeg kunne tenke meg en sånn tivoli radio.

Jeg ønsker meg også morgenkåpe i ren silke, silke er digg!

Men jeg får ikke noe av det til jul, vi er enige om å droppe julepresanger til hverandre i år. Lite penger.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 15:48   #14
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg besøk av mine barnløse søsken, så de kan passe ungene våre en natt eller to.
Så ønsker jeg at ungene skal bli friske...
Og at jeg skal få tilbake litt overskudd...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:03   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg tid og 60% fast jobb.

Seriøst så aner vi ikke hva vi skal ønske oss i år. Vi rehabiliterer huset og har ingen plass til noe som helst. Egentlig liker jeg ikke penger i gave, men i år tror jeg at vi får det av svigers og mine foreldre. Vi trenger veldig mye når huset blir ferdig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:11   #16
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg dette kameraet, et Nikon D50:



Ellers ønsker jeg meg jobb og lappen. Får det neppe til jul, men jeg regner med at begge ønskene oppfylles ganske raskt etter at vi kommer hjem fra juleferien.

Ja, og noen lekre mammaklær og masse Odd Molly.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 29-11-06 kl 16:44.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:12   #17
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

ønske nr. 1 må være en barnefri helg!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:22   #18
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg ei fin titan klokke, men det er vel ikke så mye å velge i.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:23   #19
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

ønske nr. 1 må være en barnefri helg!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:30   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg:

- diamantring
- gavekort på massasje / fotpleie
- eksklusive kremer som jeg aldri kjøper selv
- bøker
- klær/undertøy

Jeg ønsker meg egentlig Bergans skibukse - men jeg og mannen fant ut at vi fikk se om det ble noen bra tilbud på januar istedet. Så kanskje jeg får en litt mer romantisk gave

Gubben ønsker seg forøvrig slipemaskin ..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no