Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 23:27   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg bare må skryte av dette produktet. Jeg har brukt det i snart 4 mnd og har ENDELIG funnet det perfekte produktet som holder håret mitt "in shape" hele dagen lang. Anbefales på det sterkeste, det er rett og slett bare å drysse bittelitt av dette oppå hodet etter du har stylet deg om morgene og det holder hele dagen. Perfekt for mitt hår som er veldig fint og glatt men med sveis som krever styling ...

Flere her som bruker DUST IT?

Hos frisøren her koster DUST IT nærmere 300kr men på lookfantastic får du det til £10

http://www.lookfantastic.com/hair/os...ng-powder.html

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 23:43   #2
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Oi, jeg visste ikke om at det var så mye billigere på LF, jeg synes det holder ganske lenge også, forresten.

Jeg sverger til pudderet og har gjort det helt siden jeg fikk det hos frisøren for noen måneder tilbake. Eneste problemet er at jeg vasker håret om morgenen og aldri har tørt hår når jeg drar hjemmefra, så jeg kan ikke bruke det for å style håret til jobb.... Dette må jeg gjøre noe med.

Det er det mest fantastiske hårproduktet jeg noensinne har prøvd. Det tar frizzy og flyvende hår på et halvt sekund, og det ødelegger heller ikke krøllene mine, men gjør at jeg får fantastiske korketrekkere i stedet. Har alltid med meg en liten "flaske" i vesken, i tilfelle jeg skal ut etter jobben eller på et møte osv.

Jeg kunne sikkert fortsatt å sverme for Dust-it i evigheter. Har anbefalt det til alle jeg kjenner.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 23:53   #3
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips, dette tror jeg er noe for meg!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 23:57   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hm. Dette hørtes ut som noe for meg også.

Jeg har langt hår, med fall. Gjør dette at håret ser mer "stylet" ut og man slipper disse hårstråene som står ut over alt?

Er det sånn å forstå?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 23:57   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den bruker jeg når jeg går for "tupert" og rufsete look.
Ellers så er det nok bedre for daglig bruk om man har fint og tynt hår.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 23:59   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den bruker jeg når jeg går for "tupert" og rufsete look.
Ellers så er det nok bedre for daglig bruk om man har fint og tynt hår.

Kan du forklare hvorfor? Så jeg slipper kjøpe noe jeg ikke trenger.

Gammel 11-01-09, 00:01   #7
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker det for å få volum og en rufsete look på mitt glatte, fine hår.
Helt genialt, rett og slett.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 00:03   #8
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Ellers så jeg den til den nette sum av 99 kroner i Bodø.
Hos frisøren min i Trondheim betalte jeg 179 for den.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 00:03   #9
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hm. Dette hørtes ut som noe for meg også.

Jeg har langt hår, med fall. Gjør dette at håret ser mer "stylet" ut og man slipper disse hårstråene som står ut over alt?

Er det sånn å forstå?

Nei det gjør det ikke. Dette er saltvannspulver. Så det blir veldig "tørt" og det blir veldig mye volum. Skal du ha noe som samler håret og definerer så burde du prøve denne:

Wella SP Hypercurl.

Gammel 11-01-09, 00:06   #10
Nå også i farger

Standard

Åh.

Da misforstod jeg over her.

Jeg har definitivt IKKE tynt og fint hår.

Gammel 11-01-09, 00:07   #11
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Åh.

Da misforstod jeg over her.

Jeg har definitivt IKKE tynt og fint hår.

Ikke jeg heller. Men det er kult om du skal sette opp og ha det skikkelig rufsete.

Gammel 11-01-09, 00:10   #12
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ikke jeg heller. Men det er kult om du skal sette opp og ha det skikkelig rufsete.

Aha. Da er det noe for meg likevelda kanskje.

Jeg liker sette opp/rufse det til når jeg skal ut.

Gammel 11-01-09, 00:12   #13
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på tollkurs før jul og da ble firmaet Lookfantastic nent.
Og alle de kundene som ikke var klar over at firmaet jukset når de samme verdien for lavt så kundene slapp moms. Men de ble tatt til slutt og masse varer ble sendt i retur til firmaet. Men alle kunder slapp å måtte etterbetale toll da, for de hadde jo handlet i god tro...
Ja jøss, tenkte jeg da

Gammel 11-01-09, 00:34   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Denne må kanskje prøves.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 00:37   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Tryllepulver ja. Bruker ikke det merket, men et annet et.

Gammel 11-01-09, 00:39   #16
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den er super! Har brukt den i snart 1.5 år! Drøy i bruk er den også.

Gammel 11-01-09, 00:41   #17
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Tryllepulver ja - det var jammen et perfekt ord på det Jeg har også funnet ut at Paul Mitchell shampo er fint å bruke til å få vasket det ut. I mitt fine glatte hår så sitter det godt i og håret blir stivt og seigt. Jeg ante ikke at dere som har tykt og krøllete hår kan bruke deg også men når jeg tenker meg om så sier jo venner som har tykt og krøllete hår at å bade i saltvann er rene mirakelkuren for håret ....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 00:44   #18
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tryllepulver ja - det var jammen et perfekt ord på det Jeg har også funnet ut at Paul Mitchell shampo er fint å bruke til å få vasket det ut. I mitt fine glatte hår så sitter det godt i og håret blir stivt og seigt. Jeg ante ikke at dere som har tykt og krøllete hår kan bruke deg også men når jeg tenker meg om så sier jo venner som har tykt og krøllete hår at å bade i saltvann er rene mirakelkuren for håret ....

Jeg må vaske håret to ganger, altså vaske, skylle og vaske det en gang til. Men det er litt magisk, derav har jeg døpt det tryllepulver.

Fine med det er at det er bare å rufse litt i håret igjen etter en stund, da får man fin volum igjen. Ellers bruker jeg saltvannspray vist jeg skal staile det mye.

Gammel 11-01-09, 09:02   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hvilket merke bruker du da?

Gammel 11-01-09, 09:32   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Fra K.style

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.