Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My first computer - erfaringer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 13:03   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

My first computer - erfaringer?

Eldstepia vår (3,5 år) er veldig opptatt av bokstaver og data, så vi tenkte på å kjøpe en "barnecomputer" i julegave til henne. Har sett at Extra Leker og Edwis har noen, men skulle gjerne hørt om noen har erfaringer med dem eller andre i samme kategori.

Program? Utfordring? Snakker de? Tåler de å bli lekt med? Kan man kjøpe andre program eller laste inn andre program? osv osv.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 14:37   #2
Siv
Passiv

Standard

Sv: My first computer - erfaringer?

Her har ungene en sånn Power notebook fra Start right. Det er nå i det siste han på 7 år har interessert seg for den. Holdt på og selge den i fjor for ungene brukte den ikke, men nå har de begynnt å bruke den. Tror den er mest morsom når de har knekt tall og lesekodene. Men nå er jo din jente da og hu mi likte denne barnedata'n godt da hun var rundt 5 år. Men den store interessen for begge to har som sagt kommet nå i det siste. Hun interesserer seg nok mer for den fordi broren syns den er interessant

Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 14:54   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med det der Comfy tastaturet da?
Det er jo litt mer robust, for en i den alderen tenker jeg.
Vi har snakket om å kjøpe det til 2-åringen.

http://www.rmlearning.com/00001.html

De har det på Edwis og Ringo.

Gammel 11-12-06, 18:43   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Vi har en, aner ikke merke.

Her har jeg satt opp min eldgamle PC som Josefinespill osv kan spilles på.

Oppdaget til min skrekk at vanlig tastatur er mer stas, og allerhelst vil hun lære å bruke mus. Linus i svingen er ikke så dumt...

Har ikke bestemt meg for program enda.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.