|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sushi nær Ringen kinoNei, i grunn ikke. Dvs. det ligger et sushistred på Løkka, men det er nedenfor Olav Ryes Plass, i Markveien. Også ligger det et par på Torshov. Det ligger et i Sannergata, men den har jeg aldri testet ut.
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sushi nær Ringen kinoSushihuset på Carl Berner er ikke så langt unna da ... det er fantastisk sushi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sushi nær Ringen kinoNam Sushi ligger rett borti gata (hjørnet Christies gt/Sannergt) og har god sushi. Aberet er at de bare har ett bord og tre-fire stoler langs vinduet. De er også litt trege, men det er sjelden overfylt der, så det går greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sushi nær Ringen kino
Mekong er vietnamesisk og veldig bra! Jeg har ikke spist sushi der, men mye annet og er veldig fornøyd. Og det ligger virkelig rett ved Ringen.
![]() |
#6 |
Fjott
|
![]() Sv: Sushi nær Ringen kinoEllers så har Kitty sushi relativt god sushi. Er vel ca 5 min gangavstand fra Ringen. Jeg er personlig veldig glad i sushimenyene der, de har virkelig kommet seg. Man får svingode akkarbiter til forrrett samt misosuppe før sushien blir servert. Ikke er det dyrt heller.
![]() |
#7 |
:)
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Sushi nær Ringen kino...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sushi nær Ringen kino
![]() |
#9 |
:)
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Sushi nær Ringen kino...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sushi nær Ringen kinoNeida, det er ikke sååå ille. Jeg har ikke testet den som er på kjøpesenteret, men det er jo ikke så veldig hyggelig å sitte på et kjøpesenter og spise sushi før man skal på kino. Gio (eller Glø som vi kaller den, siden skiltet ser litt ut som det er det det står) er forholdsvis hyggelig, veldig hyggelige folk som jobber der, men sushien er ikke så veldig god.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sushi nær Ringen kinoTakk for tips!
![]() |
|
|