Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper-is

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 19:16   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper-is

FULLSTENDIG!

Må ha det - bare må ha det.

Og jeg akter ikke å fortelle dere hvor mange jeg har spist i dag.

Gammel 11-05-09, 19:18   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper is :(

Jeg har det sånn med Sandwich ...

Gammel 11-05-09, 19:23   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hva i all verden er det for en is? Det høres faktisk ganske godt ut.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 19:25   #4
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Den har jeg ikke smakt. Kanskje best å la være hvis det er så at man blir avhengig.

Si det da!! Hvor mange?

Gammel 11-05-09, 19:25   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hva i all verden er det for en is? Det høres faktisk ganske godt ut.

Gjør deg selv en tjeneste - ikke finn ut av det! Du blir hekta.

Gammel 11-05-09, 19:27   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter og gumler tyrkisk pepper-drops, og fikk jammen meg lyst på is også gitt!

Gammel 11-05-09, 19:44   #7
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Høh, og hvor kjøper man en slik god is?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 19:52   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nesten altetende på is. Jeg elsker tyrkisk pepper, men tyrkisk pepper-isen er ikke god.

Gammel 11-05-09, 19:54   #9
Left
Passiv

Standard

Vet ikke om jeg har smakt akkurat den, men den lakrisisen man får kjøpt som kuleis?
Hvor får man kjøpt tyrkisk pepper-is?

Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 19:54   #10
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Dette må jeg late som om jeg aldri har hørt...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 20:10   #11
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Takk da ble jeg påmint sandwichen som lå og ventet på meg i fryseren.

Gammel 11-05-09, 20:12   #12
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke så vedlig glad i is, men kombinasjonen is og lakris er himmelsk godt.

Gammel 11-05-09, 20:13   #13
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

åhh.. Jeg elsker tyrkisk-pepper is.

Har noen igjen i fryseren. Jeg har kjøpt det av isbilen (den danske blå).

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 20:41   #14
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Si det da!! Hvor mange?

Pft! En kvinne må da få ha noen hemmeligheter.

Gammel 11-05-09, 20:44   #15
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vet ikke om jeg har smakt akkurat den, men den lakrisisen man får kjøpt som kuleis?
Hvor får man kjøpt tyrkisk pepper-is?

Her

Gammel 11-05-09, 20:47   #16
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Sv: Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper is

Å nei... Jeg slumpet til å lese kaloriinnholdet når jeg var inne på Hjem-is sine sider...

Eh... Jeg har dekket dagsbehovet mitt kun med tyrkisk pepper is i dag.

Synd jeg også har spist frokost, lunsj og middag.

Gammel 11-05-09, 20:48   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den både så og hørtes god ut.
Nå er det bare å vente på at isbilen kommer, selv om jeg spiser minimalt med is så må jeg smake den.

Hvor mange gram veier den forresten?

Gammel 11-05-09, 20:57   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper is

I en av isbarene på Kvadrat har de fått helt grå iskrem, lakris-is. Ser dritkjedelig ut men smaker veldig godt. Ja, og så har de fått en fantastisk peppermynteis der også, med sjokobiter. Mye bedre enn Dream sin, denne smaker skikkelig peppermynte. Italiensk type.

Gammel 11-05-09, 21:34   #19
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper-is

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Si det da!! Hvor mange?

De selges visst i pakker på 14, så.... 14? :gjetter:

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Dette må jeg late som om jeg aldri har hørt...

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 10:41   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper-is

Jeg håper det er så lenge til den helsikes Hjem-Is-bilen kommer at jeg har glemt at denne isen finnes.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.