Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?
Ja. Bor i byen 38 17,84%
Nei. Bor i byen 117 54,93%
Ja. Bor på landet 14 6,57%
Nei. Bor på landet 44 20,66%
Deltakere: 213. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-09, 22:57   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg leste de to trådene om flekkfjerning av barneklær og politiske hjertesaker etter hverandre. Og blir slått av samvariasjonen mellom aversjon mot flekker og distrikstnorgeadresse.

Så her kommer en poll for å se om hypotesen om at byfolk har for mange fritids- og kulturtilbud å gasse seg i til å ha tid til flekkfjerning, og at distriktsdamer/ menn typisk er lykkelige eiere av vaskerom med plass til fire bløtleggingsbøtter stemmer.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 22:59   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg er i tråd med hypotesen din.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:00   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg kaster klær med strategisk plasserte flekker (ikke alltid bodyer, men da brukes de med noe utapå)

Men er ikke så mye plager med flekker- selv uten vaskebaljer.

Jeg bor i byen.

Får du noe ut av dette materialet.

Forøvrig kan jeg melde om en nabo som gir bort klær til oss, de har mange flekker de klærne de gir bort som oftest. Vet ikke hva de gjør annerledes. Kanskje de har en dårligere vaskemaskin.

Uansett - siden hun ikke har vett på å kaste de klærne og gir de til oss, så kaster jeg de i stedet.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:01   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Du mangler et alternativ for oss som får vekk flekker, men som teoretisk sett ville ønsket å kaste plagget hvis vi ikke hadde fått vekk flekkene.

:bill.mrk. bor på bygda:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:02   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Neida, barnehageplagg må vel være flekkete. Jeg kaster faktisk ikke vanlige klær med en flekk eller to heller jeg. Ungene har tendens til å flekke seg til med ting som ikke vil vekk om det aldri så mye ligger i bløt, så da måtte jeg ha kastet rimelig mye klær som er fullt brukbare om en ser bort fra en flekk her og der.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:02   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg kaster de klærne der jeg ikke får vekk flekkene etter flere runder i vaskemaskinen med vanish. Bor i byen.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:05   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Forøvrig kan jeg melde om en nabo som gir bort klær til oss, de har mange flekker de klærne de gir bort som oftest. Vet ikke hva de gjør annerledes. Kanskje de har en dårligere vaskemaskin.

Uansett - siden hun ikke har vett på å kaste de klærne og gir de til oss, så kaster jeg de i stedet.

Er det klær dere har arvet direkte, eller har det ligget en stund før dere fikk dem? Jeg har nemlig erfart at tøy som var flekkfritt da det ble lagt bort, har hatt flekker når det blir tatt fram igjen etter et par år...

Ergo er det fullt mulig at den gangen jeg bare ga bort poser med klær som jeg hadde pakket for et år og to siden, så ga jeg bort flekkete klær. Nå har jeg begynt å gå gjennom klærene før jeg gir dem, iom at jeg har oppdaget at flekker kan gjennoppstå sånn helt ut av det blå når de bare får ligget en stund.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:06   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Vi bor på landet, men tross alt ikke mer enn 17-18 minutt fra Stavanger sentrum. Jeg kaster flekkete klær, men det skal sies at vi har lite av sånt her i hus. Poden er veldig pertentlig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:06   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Nei, jeg kaster ikke. Men de ender vel til slutt opp som skiftetøy/reservetøy.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:06   #10
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg kaster ikke et plagg om det får en flekk eller to. Jeg ville ikke brukt et flekkete plagg på jobb, men sender snuppa i barnehagen med flekk uten skrupler. Mest sannsynlig er eventuelle flekker allerede kamuflert av frokosten.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:06   #11
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg har ikke lenger flekker på klærne.

Jeg leverer klær til arv. Disse får jeg tilbake når de er fravokst og mange av de, spesielt genserne er full av flekker. Klærne skal videre i arv igjen så jeg sorterer i to hauger, flekkfritt går til videre arv, flekker går i søpla.

Jeg bor på landet.
Jeg bor i en by, men den er såpass liten at det betegnes som landet.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:07   #12
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Forøvrig kan jeg melde om en nabo som gir bort klær til oss, de har mange flekker de klærne de gir bort som oftest. Vet ikke hva de gjør annerledes. Kanskje de har en dårligere vaskemaskin.

Uansett - siden hun ikke har vett på å kaste de klærne og gir de til oss, så kaster jeg de i stedet.

Hjelpes, det var da noe til takknemlighet. Da syns jeg heller du kan takke nei, så kan hun gi dem til noen som ikke er så nøye på det. For vi finnes vi også.

Jeg bryr meg svært lite om hvordan ungene går kledd. De får som regel lov til å kle på seg selv, og så lenge klærne er reine og passer til årstiden kan de gjerne ha små flekker til hverdagsbruk.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:09   #13
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Kaster ikke flekkete klær og synes absolutt ikke det gjør noe å sende barna i barnehagen med rene klær med en flekk eller to på. Bor i byen

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:17   #14
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg kaster de klærne der jeg ikke får vekk flekkene etter flere runder i vaskemaskinen med vanish. Bor i byen.

Det gjør stort sett jeg også, med mindre flekken/e er plassert på et ikke så synlig sted, eller jeg kan dekke over det med et annet plagg.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:18   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg bor i by og får vekk de fleste flekkene uten altfor mye styr. (Har IKKE fire baljer..)
De få plaggene som har fått varige og skjemmende flekker har jeg kastet, ja. Men noen plagg med nesten usynlige småflekker har sikkert fått leve.


Sist redigert av Filifjonka : 30-08-09 kl 23:27.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:20   #16
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Bor veldig bynært, men kanskje langt nok unna likevel? For det hender at jeg kaster klær, men det har kanskje skjedd 2 ganger i året, og når jeg tenker meg om er det klær som mannen har vasket slik at det har fått artige farger.
Flekker får jeg stort sett bort. Ulltøy med flekker kaster jeg ikke, det brukes
(har jo ofte noe annet utenpå) og gis deretter bort.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:20   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Bra hypotese! Det kunne ikke falle meg inn å kaste barnehagetøy med litt flekker, det får være måte på til overforbruk. Bor i byen og gasser meg selvsagt i kultur daglig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:24   #18
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

:bill.mrk. bor på bygda:

Jeg krysset av for "bor i byen".

Og ungene kan gå i flekkete ulltøy, type spist pasta i hvit ulltrøye og flekken går ikke bort. Annet tøy blir kastet.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:25   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg har forresten kastet en ullbody med tranflekker. Det luktet verre for hvert triks jeg prøvde. :gulp:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 23:37   #20
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Bor i byen. Kaster ikke barnehageklær med flekker på. Svigerinnen min bor på landet og kaster alt som har antydning til nupper/flekker/slitasje- så jeg tror hypotesen din har noe for seg.
Hun stryker også alle klærne til nevøene mine- også en rural skikk, tror jeg


Vi har i grunnen ikke vært plaget mye med flekker som ikke går bort, men de få gangene det har oppstått har jeg ikke kastet de, nei. De er jo perfekte som skiftetøy som kan ligge i barnehagen

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no