|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Travelt opptatt
|
![]() Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereJeg er universitetsutdannet lærer og har flere år med erfaring. Det fører nå til at skolene ikke har råd til å ansette meg. I dag har jeg fått avslag på en jobb fordi jeg var for dyr, og da jeg ringte en barneskole for å høre om de trengte vikarer sa de også at de neppe kom til å ringe meg, fordi jeg som lektor får for høy lønn i forhold til vikarbudsjettet deres.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereDette har jeg hørt mange ganger. Det er helt merkelig at det går an å tenke slik. Altså; jeg forstår jo at skolene kan ha dårlig råd, men dette burde jo ikke være slik. På skolen jeg går på er det flere som har hatt lyst til å ta et femte år, men som lar vær pga ansettelsesmuligheter og som heller tenker å ta mer utdanning senere.
![]() |
#4 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereSånn går det når blårussen får styre er jeg redd.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereHelt ufattelig! Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan det kan forsvares og hvorfor "ingen" griper inn og gjør noe med det?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereDet er så dumt at jeg skjønner ikke at det går an. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærerePrimrose - jeg elsker avataren din kjenner jeg! |
![]() |
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærere
Hvor mye er 3 + 2*3?
![]() |
#16 |
Passiv
|
Kommer helt an på hvem du spør. Lærerne til sønnen min mener det er femten, jeg ville sagt ni. Erfaringsmessig kan det hende læreren til sønnen blir forbannet hvis man hevder det er ni selvom læreren er uenig. For i Norge leser man altså fra venstre mot høyre og da må man gjøre det. |
![]() |
![]() |
#20 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Det kan ikke være det at du er overkvalifisert da? At det de har behov for er den kompetansen utover det 3 års utdanning gir? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|