Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-09, 13:47   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Tradisjonen tro (kan man kalle det tradisjon etter ett år?), kommer herved invitasjonen til årets store høydare: julaftenfest!
Åpent for alle. Barn, voksne og alle former for dyr (setter dog pris på at insekter blir igjen hjemme).

Jeg står for alt. Mat, drikke, pynt, gaver osv. Kom med ønsker ang. bordplassering og nøyaktig hvilken mat du ønsker servert på julaften!

Det er ingen begrensninger i antall påmeldte. Jeg bygger gjerne på huset forå få plass til samtlige.

JULAFTENFEST !

det blir ikke ballkjole
det blir ikke smoking
det blir ikke stashabitt
men helst noe pent og lite slitt...
Hvem stiller i den korteste kjolen?

det blir ikke juleball
det blir ikke juletrall
det blir ikke bankett
men stilig, rett og slett
Raser juletreet ned i år også?

det blir ikke julesang
det blir ikke bjelleklang
det blir ikke englesang
men helt sikkert allsang!
Er det noen som kan stille med band for litt livemusikk?

det blir ikke Skaugum
det blir ikke ORO
det blir hos Knerten
og det blir MORO !
i år også!

VELKOMMEN!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 13:56   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Jeg kommer jo aldri til å glemme julaften hos deg i fjor ihvertfall!
Dette er en sånn ting som kommer innunder "Har du gjort det en gang så er det tradisjon".

Kommer de som insisterte på å la bikkja slikke babyer i ansiktet og spise rett fra bordet i år også?

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 13:58   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer med mann, fire barn og hund. Har jeg nevnt at jeg ikke spiser noe med hverken hvetemel eller sukker i- men forventer at det er sju slags julekaker tilgjengelig ? Spiser heller ikke potet eller ris eller pasta....Men du varter vel opp med godt tilbehør til pinnekjøtt som vi er vant med ?
Hunden må ha et godt og varmt pledd å ligge på oppe i den aller beste stolen, og ungdommene mine må ha eget rom med datamaskin tilgjengelig, da de ikke gidder å sitte med alle treige voksne. De to minste må ha tilgang til masse leker og spill, og setter definitivt ikke pris på kamp om lekene, så jeg regner med de får eget lekerom disponibelt ?
Mannen min liker bare saklige kaker, så det må ikke være noe krem, og gørr som flyter på det han skal spise, og jeg vil ha en god stol med forskammel som jeg kan sitte å slappe av i.Jeg glemte ¨å nevne at vi tar med foreldrene mine. Min mor er en mester til å synes andre er dårlige på alle måter, så du må regne med kommentarer om alt fra hårfrisyre, maten, vekt, barneoppdragelse og klesstil.
Ang julegaver, så er vi veldig lettvinte i vår familie. I stedet for at du skal stresse rundt å kjøpe ting til oss, så er vi veldig glade for penger. Jeg tipper sånn ca. 20 000 tilsammen vil gjøre nytten Jeg tenker du gleder deg veldig til vi kommer

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 13:59   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg spiser ikke ketogen kost i år, så jeg er mye enklere enn i fjor. Men jeg skal ha mye protein - kan du passe på å peppe opp med litt ekstra protein på alt?

Og litt godt lys. Jeg skal ha med strikketøy, det er tross alt ferie for meg dette.

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:00   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi rakk jo ikke innom i fjor, så kanskje vi må stille i år.

Vi stiller:
- Med hund
- Ikke den korteste kjolen (det skulle tatt seg ut!)
- Med gitarist, korjenter og ballettunderholdning rundt juletreet
- Svigerforeldre ...

Vi er renslige, lett å glede og more, takknemlige for de pakkene vi får (bikkja vil gjerne ha et tørket grisøre, dog) og stort sett altetende (bortsett fra bikkja som får diare).

Sist redigert av Canisa : 09-12-09 kl 14:11.
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:01   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kommer jo aldri til å glemme julaften hos deg i fjor ihvertfall!

Jeg har hørt så mye om dette, men har aldri fått med meg hele historien. Link?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:02   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Katten vår er forøvrig kastrert siden sist, så siden han nå er veldig i kontakt med sine feminine sider så er det viktig at det er matchende farger og sånt. Jeg foreslår at det etableres en dresscode. Jeg vil ikke at kattas estetiske sans skal lide når det er jul.

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:03   #8
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har hørt så mye om dette, men har aldri fått med meg hele historien. Link?

Samme her

Gammel 09-12-09, 14:04   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:09   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer.

Gammel 09-12-09, 14:09   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-12-09, 14:12   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer i kortest kjole, og med livligst bikkje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:13   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sånn så du kan ta høyde for det, Knerten - katta mi digger ikke bikkjer. Det er mulig han velter ting når han rømmer. Ha en plan for dette er du søt.

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:14   #14
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ahh. Link til fjorårets utskeielse er selvfølgelig på sin plass:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=54779

Selve moroa begynner ikke før side 10 eller noe.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:15   #15
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer! Jeg tar med katten og regner med at du serverer julemåltid til den også.

aC, du holder bikkja i bånd, sant, ellers tror jeg at den blir ganske oppklort... :har bikkjehaterkatt:

Gammel 09-12-09, 14:15   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er noe jeg tydeligvis ikke fikk med meg i fjor. En liten oppdatering?

Jeg kan godt komme, og tar med meg:
- en knert som klatrer overalt
- en snuppe som vil gjøre det selv og ellers behandles som hun er voksen, bare at hun skal få lov til å være trassig som om hun var 2
- mann som lager den aller beste middagen, men som dessverre bruker 5-6 timer på det og som IKKE må forstyrres underveis.
- meg - som skravler mest av alle og er litt sløv med å passe på klatrende knert
- svigermor - men hun får noen andre snakke med for vi befinner oss ikke helt på samme planet

Gammel 09-12-09, 14:17   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt låne et par viltre hunder for anledningen, og deltar gjerne i kort kjolekonkurransen. Jeg regner med at du tilfredstiller hele familiens varierende ønsker for julemat? Glittermannen tar ribbe, Glitterbarnet hjemmelagede (noe annet skulle tatt seg ut!) pølser, og jeg vil helst ha en and. Det går vel lett som en plett tenker jeg?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:21   #18
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne komme! Jeg tar med to katter, tre barn og en mann og to besteforeldre.

Gammel 09-12-09, 14:21   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha sushi.

Jack (the dog) synes det er riktig stas å løpe etter katter. Dette blir så koselig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:23   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer! Har med mann og barn som er husrene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.