|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Tradisjonen tro (kan man kalle det tradisjon etter ett år?), kommer herved invitasjonen til årets store høydare: julaftenfest! JULAFTENFEST ! det blir ikke ballkjole det blir ikke smoking det blir ikke stashabitt men helst noe pent og lite slitt... det blir ikke juleball det blir ikke juletrall det blir ikke bankett men stilig, rett og slett Raser juletreet ned i år også? det blir ikke bjelleklang det blir ikke englesang men helt sikkert allsang! Er det noen som kan stille med band for litt livemusikk? det blir ikke Skaugum det blir ikke ORO det blir hos Knerten og det blir MORO ! i år også! VELKOMMEN! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg kommer med mann, fire barn og hund. Har jeg nevnt at jeg ikke spiser noe med hverken hvetemel eller sukker i- men forventer at det er sju slags julekaker tilgjengelig ? Spiser heller ikke potet eller ris eller pasta....Men du varter vel opp med godt tilbehør til pinnekjøtt som vi er vant med ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg spiser ikke ketogen kost i år, så jeg er mye enklere enn i fjor. Men jeg skal ha mye protein - kan du passe på å peppe opp med litt ekstra protein på alt? |
![]() |
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
Lofottorsk i nordens Paris Sist redigert av Canisa : 09-12-09 kl 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
Jeg har hørt så mye om dette, men har aldri fått med meg hele historien. Link?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Katten vår er forøvrig kastrert siden sist, så siden han nå er veldig i kontakt med sine feminine sider så er det viktig at det er matchende farger og sånt. Jeg foreslår at det etableres en dresscode. Jeg vil ikke at kattas estetiske sans skal lide når det er jul. |
![]() |
![]() |
#8 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Sånn så du kan ta høyde for det, Knerten - katta mi digger ikke bikkjer. Det er mulig han velter ting når han rømmer. Ha en plan for dette er du søt. |
![]() |
![]() |
#14 |
lykkelig
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Ahh. Link til fjorårets utskeielse er selvfølgelig på sin plass: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg kommer! Jeg tar med katten og regner med at du serverer julemåltid til den også.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Dette er noe jeg tydeligvis ikke fikk med meg i fjor. En liten oppdatering?
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() |
#18 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg vil gjerne komme! Jeg tar med to katter, tre barn og en mann og to besteforeldre.
![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!Jeg kommer! Har med mann og barn som er husrene.
![]() |
|
|