Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et ett-kjønnsdominert arbeidsliv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 12:53   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Et ett-kjønnsdominert arbeidsliv

Ja, med litt tanke på diskusjonen om introverte/ekstroverte personligheter som gikk for en tid tilbake, og det at jeg ble utfordret på noen tanker/holdninger jeg har, så ønsker jeg noen innspill.

Jeg sa til en person at jeg har utdannet meg innen en mannsdominert retning, om jeg kan si det på den måten, da jeg har hatt flest interreser i den retningen, og ja, hva mer kan jeg si ... Vel uansett så har jeg jobbet i et rent kvinnedominert miljø.
Så får jeg utfordringen, eller hva jeg skal kalle det; hva sier det om ditt kvinnesyn at du tror at du trives best på et mannsdominert arbeidssted.

Så dette har jeg grunnet en del på.

Hva tenker dere om det, hva sier det om ens kvinnesyn at en trives bedre med det annet kjønn?
Eller motsatt kanskje om man er mann?

Huff, så langt har jeg kommet frem til at det kanskje sier mer om meg selv, hvordan jeg ser på meg, enn hvordan jeg ser på andre, men det er kanskje litt uhørt å vinkle det den veien?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.