|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Spå(lapp) hva står/er tegnet inni?Jeg og guttene lager spå. Men hva skriver eller tegner vi inni egentlig, under tallene???
![]() |
#2 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spå(lapp) hva står/er tegnet inni?Her kommer det ofte unger hjem med spå.
![]() |
#3 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spå(lapp) hva står/er tegnet inni?Vi skriver snill, forelsket, søt, sur, sinna, glad osv. Da blir svaret: Du er <insert svar fra spå>.
![]() |
#4 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spå(lapp) hva står/er tegnet inni?Vi hadde forskjellige tema over "spåene", karakteristikker, ting man har gjort (gjerne flaut), og hvem man er forelsket i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spå(lapp) hva står/er tegnet inni?Da jeg var liten skrev vi ting som "du er søt", "du er snill", "du er rar" osv. Men ungene mine pleier å skrive sånt som "fortell en vits", "syng en sang", "løp rundt huset" osv. Nesten litt sånn som flaskeposten peker på, og de syns det er hysterisk morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|