|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() God (og rimelig) indisk restaurant i OsloNoen som har noe å anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: God (og rimelig) indisk restaurant i OsloDe fleste indiske er ganske rimelige, syns jeg.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: God (og rimelig) indisk restaurant i OsloDarbar på Enerhaugen har vært stamrestauranten vår i over ti år, de har veldig god mat. Restauranten ligger i Sørligata.
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: God (og rimelig) indisk restaurant i OsloVi er alltid innom en indisk en rett ved Bislet, men klarer ikke å huske hva den heter. Maten er i alle fall veldig god der!
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: God (og rimelig) indisk restaurant i OsloDet brukte å ligge en veldig hyggelig indisk restaurant ca tvers overfor Sagene kirke. Husker ikke hva den heter lenger, og vet ikke om den er der lenger heller, men da jeg bodde på Sagene for 10 år siden, var jeg mye der og spiste. Veldig lite lokale, hyggelig betjening, veldig god mat til greie priser.
![]() |
#10 |
Fersk i gamet
![]() Sv: God (og rimelig) indisk restaurant i Oslo
Tandoori Hut? Det er liksom vår lokale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: God (og rimelig) indisk restaurant i OsloNå fikk jeg veldig lyst på indisk mat.
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
Punjab vegg i vegg er min favoritt.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har forsøkt begge, og liker best Tandoori Corner. Nå har jeg helt glemt hva favorittretten min heter, men det er sånn grønn greie med ost oppi (saag et eller annet; husker ikke om saag er osten eller det grønne ...... er det grønne spinat kanskje?).
![]() |
![]() |
#17 |
Fersk i gamet
![]() Sv: God (og rimelig) indisk restaurant i OsloFår helt vann i munnen av denne tråden. Alt for lenge siden vi har spist skikkelig indisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fersk i gamet
Minner meg om da jeg bodde i kollektiv i Australia og mine australske room-mate skulle lage en indisk rett hvor en av ingrediensens var paneer. HUn ba meg om å finne ut på nettet hvor hun kunne kjøpe det siden jeg var en kløpper på google i følge henne. Jeg fant ingen butikker som solgte det, men en oppskrift så da ystet hun like gjerne paneer selv. Kan vel oppsummere det med at hun stod et godt stykke foran meg i køen den dagen husmor-iveren ble utdelt... Men godt, det ble det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|