Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

[Plage] Mygg

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-10, 23:13   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

[Plage] Mygg

Myggen har kommet. Er den like aktiv hele sommeren? Når forsvinner den for høsten? Finnes det noen triks for å minimere allergiske reaksjoner når allergimedisin ikke funker? Finnes det noe som er effektivt kløedempende? Eurax er og blir noe svindel. Triks for å holde myggen unna - mygglys, stifter, lotion e.l.? Noe som får stikkene til å forsvinne litt raskere enn etter to måneder?

Oversikt over innkomne tips:

* reseptbelagt allergimedisin: polaramin, aerius, kestine, loratadin
* kortisontabletter og -salve
* xylocaion-salve på stikkene i stedet for eurax (testet med blandet hell)
' smøre allergiøyedråper på stikkene
* autan myggspray
* C2O-brenner
* smøre seg med vaniljeekstrakt
* myggfeller fra Smart Club e.l., à la påhengsmotor (det samme som gassdrevet myggfelle?)
* spise en lime om dagen
* sette opp fuglekasse med fluesnappere
* myggtelt
* herping av myggputter med brannslokkingsapparat, diesel, zalo

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 14-06-10 kl 10:13.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:18   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Er det plagsomt i nyhuset?

Hva slags allergimedisin har du forsøkt? (Jeg har forsøkt alt mulig, men da jeg endelig forsøkte meg på antihistaminer (ikke de som ikke er reseptbelagt - de fungerte ikke) så har jeg fått et nytt liv om sommeren.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:21   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Nja, jeg har ikke sett mer enn én mygg inne hos oss, men på innflyttingsfesten hos nærmeste nabo fikk jeg 5 stikk. De har svellet til femkroningsstørrelse og nesten plaget livet av meg med kløe i fire dager nå. Jeg tok et synonympreparat til Zyrtec, tror jeg. Det hjalp åpenbart ikke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:22   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Aha. Få en resept på f.eks. polaramin. Polaramin gjør myggstikkene levelige for meg (de blir nå ikke større enn tommelneglen - uten blir de veldig store, hovne og væskende).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:23   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Tusen takk for tips! Jeg skal til bedriftslegen om et par uker, så da håper jeg han kan hjelpe meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:25   #6
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Mygg

Ikke eurax, xylocain.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 02:26   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

CO2-brenner syns jeg hjelper. Den skal stå på hele tiden og man legger i en tablett som lukter CO2 (dvs menneske) og så flyr de dit og så sier det svæpp og så er de ikke mer. Det tar selvsagt ikke alt, men en hel del.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 03:27   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mygg

hvor får man tak i slike brennere, Pelen? Heter de CO2 brenner?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 03:45   #9
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

CO2-brenner syns jeg hjelper. Den skal stå på hele tiden og man legger i en tablett som lukter CO2 (dvs menneske) og så flyr de dit og så sier det svæpp og så er de ikke mer. Det tar selvsagt ikke alt, men en hel del.

Jeg har kjøpt CO2-brenner i dag. Og så er jeg sur fordi fyren i butikken sa at "alt fulgte med" da jeg spurte om jeg måtte ha gassflaske utenom. Jeg burde ha lest på pakken, for gassen fulgte (selvfølgelig) ikke med.

Ellers har jeg da altså hørt at å smørre seg med vanliljeekstrakt på strategiske plasser skal hjelpe mot stikk, så det skal jeg også forsøke.

Myggen her er ekstremt plagsom. :gaah. Jeg har fem-seks diiiiigre stikk som klør så jeg holder på å gå fra vettet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 03:51   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

hvor får man tak i slike brennere, Pelen? Heter de CO2 brenner?

På Homedepot. Men det hjelper neppe deg. Den jeg kjøpte heter Mosquito Magnet, og har en propanbrenner som tydeligvis lokker til seg myggen, som blir fanget i et nett inni (jeg må innrømme at jeg ikke har satt meg veldig inni det). Jeg kjøpte den øverste på linken her. Dvs neppe akkurat den, for jeg ga 230 dollar, ikke 500 for den. Men den ser lik ut, så min er kanskje bare en mindre utgave.

http://www.consumersearch.com/mosqui...FQifnAodJVUOjg

Må bare få tak i en propanflaske, så jeg kan få testet den ut.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 07:42   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Du får kjøpt myggfeller på flere steder, inkl. Smart Club. De ser ut som en middels påhengsmotor og må stå på hele tiden. Den tar kjempemye. Men, hvis du er like plaget som meg så hjelper det ikke - det skal bare en mygg til for å ødelegge kvelden. Den er mer egnet for områder hvor man blir dekket av mygg hvis man forsøker seg på å sitte utendørs om kvelden (altså hvor mygg og sånt er en plage rent kvantitativt sett). Jeg kjenner en i Rælingen som er tilsvarende plaget som meg som kjøpte myggfelle og han blir fremdeles bitt (men det har altså redusert mengden dyr slik at de ikke flyr rundt ansiktet på deg når du skal ha det hyggelig).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 08:05   #12
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mygg

Vi kjøpte en olje i fjor mot mygg og flått, den syns jeg var ganske effektiv.
Jeg reagerer ikke på mygg, men derimot på klegg, med tallerkenstore hevelser, og jeg bruker å få en ganske heftig kortisonsalve som jeg smører på så fort jeg merker at jeg blir stukket. Det hjelper. Men det er jo også lettere å merke at man blir stukket av klegg.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 08:29   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Bor ikke du i et mygghøl? *hjelper ikke*

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 14:05   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Vi har ikke samme som Milfrid, vi har en enklere versjon med tabletter man legger i den. Vi har samme type i Norge og jeg kan tenke meg at den kan være kjøpt på Smart Club (om jeg kjenner mannen min rett).

Vår ser ut som noe som dette:


Her sies det også at en lime per dag skal hjelpe. Da blir blodet litt syrligere og det liker ikke myggene. Det skal være et gammelt indianertriks og det er en av årsakene til at det er så mye lime i mat her og i Karibien. Jeg har noen venner som prøvde og det hjalp i følge dem. Det er i hvert fall ufarlig å prøve.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 15:00   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Jeg får veldig store og vonde myggstikk, og jeg synes Aerius hjelper, i tillegg til noen kortisontabletter jeg ikke husker navnet på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 15:15   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Jeg har lært et kjempegodt triks av min mann. Skikkelig miljøuvennlig, men drit la gå:
Man finner nærmeste vann. Det er det myggskapen legger egg og formerer seg og sånn. Man tar med en haug med brannslukningsapparater av typen skum.
Skumlegg hele vannet. Myggproblemet er dermed løst.

(De gjorde det når han var på brannstasjonen i Bardufoss ... Ikke helt bra for økosystemet kanskje, men hva med menneskene lizzom.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 15:15   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Kestine allergitabletter fungerer greit nok, men Polaramin er best. Som en bonus blir man jo kvitt søvnproblemer.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 17:16   #18
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mygg

Det første, og hyggeligste, man kan gjøre, er å sette opp fuglekasser rundt tomta. En fluesnapper spiser opp til 7000 mygg i døgnet (!!!) og er enkle fugler å få til å innta fuglekassene.
Svigerforeldrene mine bor i Mygghelvete (indre troms), og jeg får fnatt om sommeren der. Jeg tipset svigerfar for noen år siden om fuglekassetrikset, og nå er myggplagen betydelig redusert. I fjor var det 8 hekkende fluesnapperpar rundt huset. 16 fluesnappere tar opp til 112 000 mygg i døgnet, flinke fuglene
Ellers sverger jeg til xylocain på stikkene, det lindrer langt bedre enn eurax. Autan er den beste myggsprayen. Og blir det for ille, gjør som meg, og kjøp et myggtelt Da kan man sitte ute under myggnettingen sin og bare le av mygga som surrer rundt hodene på alle de andre.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 17:19   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Et godt tips syns jeg er å spare på allergiøyedråpene (de holder seg jo bare gode nok til øyene i en måneds tid fra det at man åpner dem) og ha de på myggstikkene.

Flubbys tips var jo veldig lurt! Få fluesnappere her og jeg er usikker på om papegøyer og påfugler spiser mygg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:22   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mygg

Tusen takk for alle gode tips! De trengs virkelig, for her blir det bare verre og verre. Jeg sitter her med et nytt katastrofeområde på baksiden av leggen, for øyeblikket ca. 4 X 6 cm stort og intenst kløende. Hvordan er det - er det noen mulighet for å bli delvis immun i løpet av sommeren, eller blir det verre (eller konstant)?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no