Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Advarsel! Svindel i stort omfang på Apple iTunes!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-10, 12:53   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Utrop

Advarsel! Svindel i stort omfang på Apple iTunes!

Jeg har akkurat opplevd å få kontoen tømt via iTunes ... Jeg har en annen tråd der jeg fikk en link som viser at det drives svindel i stor skala på iTunes, og jeg vil om ikke annet advare dere som bruker iTunes til å slette betalingsinformasjon/kortinformasjon slik at dere evt. slipper å bli utsatt for det samme.

Jeg har vært i kontakt med Apple over telefon, de kan ikke hjelpe. Har også sendt mail, men får ikke svar. Det er tydelig at det ikke er noe nytt heller, for ifl. linken er det MANGE som ikke får svar og Apple tar ikke ansvar!

Jeg vet ikke i hvor stor og utstrakt hånd dette dreier seg om, men ha det i allefall i mente - jeg kommer ikke til å bruke iTunes noe mer før jeg evt. får igjen pengene mine!!

http://discussions.apple.com/thread....t=120&tstart=0

Takk til MissNorway for link, det ga jo noen svar og er muligens et lite plaster på såret at jeg er langt fra den eneste som opplever dette.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.