Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Bruken av mikrobølgeovn

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 19:49   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruken av mikrobølgeovn

Vi har mikrobølgeovn. Ein gammal ein, av typen Svært Enkel, bitteliten og garantert ikkje av dei beste.

Eg saknar ikkje ein betre mikro, men kanskje eg ikkje veit kva eg går glipp av? I nytt kjøkken havnar mikroen ut på grovkjøkkenet - ser ikkje heilt behovet inne på kjøkkenet.

Per dags dato brukar eg mikro til å tine frosen mat, samt poppe micropopcorn. Eg har kokt poteter der av og til, men syns det er like greit i gryte. Eg har også dampa brokkoli der, og det var ganske ok.

Kva brukar andre mikrobølgeovn til?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.