Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du google?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvorfor googler du ikke selv?
Jeg vet ikke hvilke søkeord som er smart å bruke. 1 1,56%
Jeg vet ikke hvordan jeg scanner artiklene som dukker opp effektivt for å finne svaret mitt. 2 3,13%
Jeg vet ikke hvor det er smart å begynne søket/hva som er troverdige kilder. 4 6,25%
Jeg gidder ikke, det er bedre å få andre til å google for meg mens jeg gjør noe annet. 6 9,38%
Det er så hyggelig å spørre her i stedet! 41 64,06%
Annet. Utdyp. 22 34,38%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 10:24   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du google?

Jeg blir ofte forbauset over hva folk spør om her inne, fordi svarene de er ute etter er så lette å finne. Hvis jeg legger inn et konkret spørsmål her inne, så har jeg (som oftest i allefall ) prøvd å finne svaret selv, uten hell.

Spør du fordi du ikke vet hvilke søkeord du skal bruke? Hvordan du scanner artiklene som kommer opp etter rett svar? Vet ikke hvor det er smart å begynne søket? Fordi du ikke gidder, og det er bedre å få andre til å google for deg? Eller spør du som et konversasjonsverktøy, og tenker at det er hyggeligere å spørre her, enn å google for seg selv?

I will try to make a poll (som jeg sikkert burde funnet ut av hvordan før jeg prøver. ). Det funket, og den er flervalgs.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.