Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Toalettvaner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Rekkefølge toalettvaner?
Trekker ned med én gang, kler meg og vasker hender etterpå 119 78,29%
Trekker ned etter at jeg har kledd meg og/eller vasket hender 20 13,16%
Annet - spesfisér 7 4,61%
Dustepåll 6 3,95%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-10, 14:44   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Toalettvaner

Trekker du ned i do med én gang du reiser deg etter å ha gjort ditt fornødne eller kler du deg først?

Jeg kler meg først og vasker i grunnen hendene kjapt mens jeg trekker ned, så ofte trekkes det jo ned i do omtrent samtidig med at jeg åpner døren og går ut. Folk på jobb lurer på hvordan i all verden jeg kan være så kjapp (jeg er nok ganske rask i utgangspunktet, både hva gjelder nr. 1 og nr. 2 ) - og har titt fått spørsmål om dette og om jeg i det hele tatt vasker meg.

Så nå lurer jeg altså på hva dere FP-ere gjør og om jeg er helt unormal som drar på meg buksa før jeg "trekker i snora"!??

Edit: Om noen tror at jeg vasker meg og trekker ned til sist, så er det altså feil, men det skjer i en kjapp håndvending. Vi har lite do på jobb og jeg skrur gjerne på vannet og tar såpe i den ene hånden mens jeg trekker ned. Spriter meg også etterpå.

Sist redigert av Bomull : 28-10-10 kl 17:01.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 14:51   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toalettvaner

Trekke ned i do gjør jeg før jeg vasker hendene. Kunne ikke falt meg inn å ta på den doen etter jeg har vasket hendene. Og hendene blir vasket grundig og ikke kjapt. Stort sett trekker jeg opp og lukker dolokket før jeg kler på meg. I tillegg har jeg for vane og bare åpne dørhåndtaket med albuen ut fra doer andre steder enn hjemme. (Sitter rett ved siden av doen på jobben og har hørt nok av folk som ikke vasker hendene i det hele tatt.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 14:53   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekker ned før jeg vasker hendene, ja. Og skrur igjen kraner med papir eller albue når jeg går på do på f.eks. jobb.

Gammel 28-10-10, 15:03   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Trekker ned og så vasker jeg hender. Tenk så mange deilige rompebakterier det er på nedskyllingsknappen!

Gammel 28-10-10, 15:09   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Artig markedsundersøkelse.. Jeg har svart altså!

Gammel 28-10-10, 15:16   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor vil man vente med å trekke ned doen?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 15:19   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Trekker ned og så vasker jeg hender. Tenk så mange deilige rompebakterier det er på nedskyllingsknappen!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 15:30   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar først på meg buksene, de drar jeg opp samtidig som jeg reiser meg. Kunne ikke falle meg inn å stå der med buksene på knærne, må jo snu meg rundt for å kunne trekke ned. Og selvsagt trekker jeg ned før jeg vasker hendene.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 15:41   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Kler på meg, trekker i snora og vasker hender.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 15:44   #10
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Chanett sa det.

Gammel 28-10-10, 15:54   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kler enten på meg først og trekker deretter ned, eventuelt tar jeg litt papir som jeg bruker til å trykke ned. :hater offentlige toaletter:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 15:55   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Trekke ned i do gjør jeg før jeg vasker hendene. Kunne ikke falt meg inn å ta på den doen etter jeg har vasket hendene. Og hendene blir vasket grundig og ikke kjapt. Stort sett trekker jeg opp og lukker dolokket før jeg kler på meg. I tillegg har jeg for vane og bare åpne dørhåndtaket med albuen ut fra doer andre steder enn hjemme.

Er du meg?

Gammel 28-10-10, 16:04   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 16:19   #14
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Og høyner med antibac-serviett når jeg er ute fra doen jeg har åpnet med papir mellom meg og håndtaket hvis jeg er borte, hjemme spriter jeg knotten på do og dørhåndtakene minst en gang i uken.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 16:43   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Går på do.
2. Skyller ned, kanskje mens jeg drar opp buksa.
3. Kler på meg.
4. Vasker hendene. Ikke kjapt. Skikkelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 16:47   #16
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Samme her

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 16:59   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil legge til at jeg også spriter hendene mine da, etter å ha trukket ned. Chanett sa det!!

Ja, også bruker jeg mye albuer ved vask etc. *jobber i helsevesenet*

Gammel 28-10-10, 18:08   #18
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

På med trusa, hipse opp jeansen, trekke ned med venstre hånd samtidig som jeg lukker glidelåsen + knepper knappen i buksa med den andre. Vaske hender.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 18:17   #19
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg trekker ned først.. jeg vil ha det bort fort.. før lukten siver ut på badet.. hehe..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 18:21   #20
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kler på meg, trekker ned og lukker lokket i en og samme bevegelse også vasker jeg fingrene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.