|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Rekkefølge toalettvaner? | |||
| Trekker ned med én gang, kler meg og vasker hender etterpå |
|
119 | 78,29% |
| Trekker ned etter at jeg har kledd meg og/eller vasket hender |
|
20 | 13,16% |
| Annet - spesfisér |
|
7 | 4,61% |
| Dustepåll |
|
6 | 3,95% |
| Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
ToalettvanerTrekker du ned i do med én gang du reiser deg etter å ha gjort ditt fornødne eller kler du deg først?
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 28-10-10 kl 17:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ToalettvanerTrekke ned i do gjør jeg før jeg vasker hendene. Kunne ikke falt meg inn å ta på den doen etter jeg har vasket hendene. Og hendene blir vasket grundig og ikke kjapt. Stort sett trekker jeg opp og lukker dolokket før jeg kler på meg. I tillegg har jeg for vane og bare åpne dørhåndtaket med albuen ut fra doer andre steder enn hjemme. (Sitter rett ved siden av doen på jobben og har hørt nok av folk som ikke vasker hendene i det hele tatt.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: ToalettvanerTrekker ned før jeg vasker hendene, ja. Og skrur igjen kraner med papir eller albue når jeg går på do på f.eks. jobb.
|
|
|
#4 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: ToalettvanerTrekker ned og så vasker jeg hender. Tenk så mange deilige rompebakterier det er på nedskyllingsknappen!
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Toalettvaner
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ToalettvanerJeg tar først på meg buksene, de drar jeg opp samtidig som jeg reiser meg. Kunne ikke falle meg inn å stå der med buksene på knærne, må jo snu meg rundt for å kunne trekke ned. Og selvsagt trekker jeg ned før jeg vasker hendene.
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: ToalettvanerKler på meg, trekker i snora og vasker hender. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Er du meg?
|
|
|
#14 |
|
lider av tastleksi
|
Og høyner med antibac-serviett når jeg er ute fra doen jeg har åpnet med papir mellom meg og håndtaket hvis jeg er borte, hjemme spriter jeg knotten på do og dørhåndtakene minst en gang i uken.
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Toalettvaner1. Går på do. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: ToalettvanerJeg vil legge til at jeg også spriter hendene mine da, etter å ha trukket ned. Chanett sa det!!
|
|
|
#18 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: ToalettvanerPå med trusa, hipse opp jeansen, trekke ned med venstre hånd samtidig som jeg lukker glidelåsen + knepper knappen i buksa med den andre. Vaske hender. |
|
|
|
![]() |
|
|