|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bredde på liftgardinerNå har jeg trålet nettet opp og ned og i mente, men ikke funnet svar på det jeg lurer på. Jeg skal kjøpe liftgardiner tl hytta og er veldig i tvil om hvor brede de skal være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Bredde på liftgardinerJeg ville definitivt valgt liftgardiner som henger inne i karmen:-) Om, du skal ha de utenpå karmen er det veldig mye penere å ta ut opprinnelig oppheng, og henge de på en enkel gardinstang. For oppheng inne i vindu, kan jeg anbefale liftgardiner fra Himla, selges på Home & Cottage. De har ordentelig oppheng; altså ikke bare med kroker. De er også festet med borrelås i toppen. Pene og mer varige liftgardiner:-) Litt dyrere, men verdt det:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bredde på liftgardinerHvorfor må det bli 2,5 cm lys på hver side hvis du har de inni karmen?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bredde på liftgardiner
Fordi jeg ikke orker å sy dem, og de finnes ikke i ferdigmål som passer akkurat inni karmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bredde på liftgardiner
Dersom de ferdigkjøpte er for smale når du skal henge de inne i karmen må du velge å henge de utenpå. Det er ikke pent med glippe på hver side.
![]() |
|
|