Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 15:06   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Hvor får jeg tak i det? Jeg har lett og lett. H&M-gymsokkene er greie, men de går bare til 29. Vi må ha i str 31-32. Nå har vi tøfler fra Ohelene.net, og de er kjempegode, men hun har stengt for bestillinger. Jeg kan kanskje kjøpe fra Robeez e.l., men det blir vel dyrt nå når de har lagt på prisen og man må betale moms?

Hjelp! Jeg vil helst unngå hard såle. Synes det hindrer fotens bevegelighet, og en førskolevenninne av meg mener at man for all del bør velge myke såler til barn. Derfor er Crocs utelukket, iallefall som innesko.

Hva bruker dere med litt større barn som tøfler?

Sist redigert av Hyacinth : 27-02-07 kl 15:20.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.