Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 14:06   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Hvor får jeg tak i det? Jeg har lett og lett. H&M-gymsokkene er greie, men de går bare til 29. Vi må ha i str 31-32. Nå har vi tøfler fra Ohelene.net, og de er kjempegode, men hun har stengt for bestillinger. Jeg kan kanskje kjøpe fra Robeez e.l., men det blir vel dyrt nå når de har lagt på prisen og man må betale moms?

Hjelp! Jeg vil helst unngå hard såle. Synes det hindrer fotens bevegelighet, og en førskolevenninne av meg mener at man for all del bør velge myke såler til barn. Derfor er Crocs utelukket, iallefall som innesko.

Hva bruker dere med litt større barn som tøfler?


Sist redigert av Hyacinth : 27-02-07 kl 14:20.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:20   #2
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hva bruker dere med litt større barn som tøfler?

Eh. Tøfler.... Men tror det fex. går an å kjøpe sånn anti-skli-materiale så en kan lage sine egne anti-sklisokker. Det er kanskje et alternativ?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:36   #3
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Har du sjekket www.alveslottet.no ? De har fine lærtøfler, men jeg er litt usikker på hvor langt opp i størrelse de finnes.

Husfliden har også noen lekre (men dyre) myke tøfler i elgskinn.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 14:57   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Takk for svar. Har sjekket Robeez og Alveslottet. De stopper på hhv 2-4 år og 18,7 cm. Jeg ser at de tøflene fra H&M hun har nå er 18 cm og de er for små.. Filler også. Har mailet ohelene, hun lager jo etter mål, men hun har stengt for tiden.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 16:03   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Tinyzone har opp til str 31-32

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 17:02   #6
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Tinyzone har opp til str 31-32

Gode er de også. Og nokså romslige i størrelsen, i alle fall det paret vi kjøpte.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 17:17   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

http://www.prinsessebutikken.dk/group.asp?group=395

Her har de sko fra Cocomma, er usikker på om de går over str. 30, men det er iallefall veldig gode sko. Husk de trekker av momsen når du handler, men det kan være du må betale moms og sånn inn til Norge da.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:51   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

TUSEN takk, dere som tipset om Tinyzone! Vi fant helt opp til 33 der! (Og 33 må vi ha, 31-32 er 19,5 cm i lengden, og Helenes fot er 19 cm akkurat.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 19:45   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Men dere, nå har jeg bestilt to par. Er det lurt å dele pakken i to, så hvert par kommer under 200 kroner, eller har ikke det noe å si?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:00   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Men dere, nå har jeg bestilt to par. Er det lurt å dele pakken i to, så hvert par kommer under 200 kroner, eller har ikke det noe å si?

Ja det er lurt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:14   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Mens jeg har deg der, Nenne: Hva bruker Elise som innesko/ tøfler på skolen/ SFO? Jeg ser at det varierer veldig der jeg jobber (2. klasse). Alt fra ingenting (det vanligste) til vanlige gymsokker, Crocs, sandaler og tykke ullsokker.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:15   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.764
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Vi har fra http://www.loevebarna.no/ 4-åringen bruker sine lite da han elsker crocsene sine!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:16   #13
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Vi kjøpte tøfler på sparkjøp vi til 69 kr. paret for spiderman tøfler! De har også prinsesser......

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:43   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Mens jeg har deg der, Nenne: Hva bruker Elise som innesko/ tøfler på skolen/ SFO? Jeg ser at det varierer veldig der jeg jobber (2. klasse). Alt fra ingenting (det vanligste) til vanlige gymsokker, Crocs, sandaler og tykke ullsokker.

Vi har kjøpt vanlige tøfler som har en litt hard såle. Et par ganger har vi funnet noen med litt bløtere såle også fra en av katalogene enten Ellos eller H&M.

Et annet tips er slike myke skinntøfler som man finner hos Sparkjøp.
Jeg har sånne og de er veldig gode synes jeg. Billige er de også. Bare 49 kroner og de finnes fra str. 34 og oppover. Storesøster har bedt om å få slike neste gang hun trenger tøfler.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 22:25   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Tusen takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 22:33   #16
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Mens jeg har deg der, Nenne: Hva bruker Elise som innesko/ tøfler på skolen/ SFO? Jeg ser at det varierer veldig der jeg jobber (2. klasse). Alt fra ingenting (det vanligste) til vanlige gymsokker, Crocs, sandaler og tykke ullsokker.

Sønnen min som går i 2. klasse sverger til crocs. Han har ett par hjemme, og ett par på skolen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:23   #17
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Mine to på 3 og 5 bruker crocs fra www.taylorshoes.com og er kjempefornøyd begge to Skal bestille nye nå for begge har vokst utav sine

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:54   #18
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hvor får jeg tak i det? Jeg har lett og lett. H&M-gymsokkene er greie, men de går bare til 29. Vi må ha i str 31-32. Nå har vi tøfler fra Ohelene.net, og de er kjempegode, men hun har stengt for bestillinger. Jeg kan kanskje kjøpe fra Robeez e.l., men det blir vel dyrt nå når de har lagt på prisen og man må betale moms?

Hjelp! Jeg vil helst unngå hard såle. Synes det hindrer fotens bevegelighet, og en førskolevenninne av meg mener at man for all del bør velge myke såler til barn. Derfor er Crocs utelukket, iallefall som innesko.

Hva bruker dere med litt større barn som tøfler?

De er da ganske myke sålene til Crocs?

Hvis du kjenner noen som er flinke til å sy, kan de jo sy Ohelenes skinntøfler - de er veldig fine. (Men hun syr ikke selv for tiden nei dessverre )

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 08:46   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger barnetøfler i str 31 med myk såle!

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

De er da ganske myke sålene til Crocs?

Joda, til sko å være. Men jeg vil at hun skal beholde hele fotsålens bevegelighet, så jeg vil helst ikke ha sko av noen typer.
Nå har jeg fått tak i via Tinyzone, så det blir sikkert bra! :kidoki:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no