|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Ja hei alle sammen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Ingen som kan fortelle meg noe som helst fra lavkarbo? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Det er et såpass omfattende spørsmål at det er vanskelig å svare kort på det (iphone). Anbefaler en titt på lavkarbo.no - masse god info der! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Best innføring får man vel om man feks leser Fedon Lindberg sine bøker. Lindberg sier vel at man ikke bør slutte med lavkarbo, det blir en livsstil.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Folk er på påsketur og har sikkert bedre ting å gjøre enn å snekre sammen en omfattende introduksjon om et gjennomdiskutert tema. Lavkarbo.no er nevnt, og det fins flere tråder om temaet her inne. |
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?JO da men det skulle bare ilustrere at jeg er en aktiv person. De skrittene er det jeg tar til vanlig uten å ha noe tanke om å trene |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Ok tusen takk for siden |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Du kan jo søke, det er lagt ut veldig mange tråder om det her inne tidligere, tror kanskje folk går litt lei av å skrive det samme igjen og igjen.
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?I tillegg har du www.lavkarbo.no, et forum som dette men som kun omhandler lavkarbo i alle varianter. Der finner du ALT du lurer på, og en drøss med oppskrifter.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Sv: Kan noen fortelle meg en step by step guide til lavkarbo?Tusen takk Iset det var det jeg var på elting etter |
|
|
|
![]() |
|
|