|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Kundebehandling hos SkoringenJeg må bare høre med dere; er dette rimelig kundebehandling?
![]() |
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenHuff, sånn kan det gå når de har stått opp med feil fot. Men faktisk har jeg aldri opplevd sånn kundeservice, bare lest om det.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenJeg har også opplevd dårlig service på skoringen. Jeg kjøpte et par blinkejoggesko til eldste når hun var rundt 4, som slutta å blinke etter en dags bruk (ikke i regn eller noe). De mente at skoene fungerte fint uten blinkingen, og ikke hadde noen mangler så jeg fikk ikke bytte, enda grunnen til at de skoene ble valgt var nettopp blinkingen. Jeg fikk byttet til slutt, etter å ha ringt forbrukerrådet for å få råd, og skrevet brev til daglig leder. Men det var masse pes som var helt unødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenDet hørtes unødvendig lite kundevennlig ut.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenDet var slett kundeservice, ja. Når det attpåtil var de som hadde rotet bort kvitteringa di, så burde de ha strukket seg en del lenger. Hente kvittering i en annen butikk? Rareste jeg har hørt. Den kunne vedkommende ha fått levert selv.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenJeg er enig at det er dårlig kundebehandling, men du har ikke krav på å få igjen pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenJo, det stod på skiltet i butikken at man får pengene igjen mot kvittering, innen 8 dager. Jeg hadde jo bare tenkt å bytte, men nå vil jeg helst legge igjen 500 kr i en annen skobutikk.
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenOk, men det er fordi butikken yter deg service, ikke fordi du har rett på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenNei, jeg vet at man ikke kan kreve det, men det er jo tydeligvis noe de tilbyr. Og som jeg har tenkt å benytte meg av nå.
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenJa det hadde jeg sikkert gjort jeg og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenSånn kundeservice - eller mangel på sådan - er jo triste greier for butikken egentlig, for de mister jo minst en kunde på det.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenJa, det er tre andre butikker på senteret som selger Eccosko, så det er jo dumt av dem å oppføre seg som om de var de eneste. Jeg vet jo godt hvor vinterskoene ikke skal kjøpes, når den tid kommer!
![]() |
![]() |
#14 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Kundebehandling hos Skoringen
Faktum er at de gjerne mister enda flere også. De aller fleste som opplever slikt forteller det jo til andre.
![]() |
#15 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenHvis man betaler med kort kan du gå inn på netbanken å skrive ut derifra. Det gjorde jeg på Euro Sko da jeg hadde mistet kvitteringa. Men ja veldig dårlig kundebehandling.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenDet der var helt vanvittig dårlig service, du kom jo dagen etter og traff samme person! Jeg har ikke spesielt gode erfaringer med skoringen jeg heller, men det går mer på snipete betjening, ikke noe alvorlig.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenI butikken jeg jobber er det 30 dager bytterett. Har du kvittering kan du få pengene tilbake, om du ikke har kvittering må du handle for pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
![]() Sv: Kundebehandling hos SkoringenDet var dårlig kundeservice ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|