Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kundebehandling hos Skoringen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-11, 11:53   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Kundebehandling hos Skoringen

Jeg må bare høre med dere; er dette rimelig kundebehandling?

I går kjøpte jeg et par nye Eccosko til minsten. Det hele gikk i litt full fart, for han var egentlig soveklar. Da jeg har betalt (med kort) så sier (jeg er 100% sikker på dette) ekspeditøren: "Jeg legger kvitteringen i esken. Du må ta godt vare på den." Jeg nikker og smiler og tar i mot posen.

Vel hjemme så ser jeg at de gamle skoene han hadde fra før er en annen modell, og at de er mye nettere i fasongen. Jeg så at de hadde disse i butikken, så jeg bestemmer meg for å bytte skoene i disse. Posen blir stående på kjøkkenøya til jeg tar den med meg igjen i dag. Ingen har rørt den.

Når jeg står utfor butikken og skal ta frem kvitteringen, så er den ikke i hverken esken eller posen. Heldigvis ser jeg at det er samme ekspeditør som i går.

Men nei; ingen bytting uten kvittering. Sånn er det bare.

Jeg kjører hjem, og leter i området der posen befant seg, men jeg finner selvsagt ingen kvittering. Jeg nekter å tro at jeg har hatt den. Jeg ringer til butikken igjen og snakker med ekspeditøren, men hun kan bare tilby meg å ringe til sin overordnede.

Det gjør jeg, og hun skal sjekke videre om jeg kan håpe på å bytte skoene. Jeg forklarte at jeg betalte med kort, mellom kl. 10 og 10.30 i går. Hun skal ringe meg tilbake.

En stund etterpå ringer hun tilbake, og joda; hun har funnet kvitteringen så den kan jeg komme og hente. Men hun selv jobber i en annen butikk, så jeg må hente den der. På samme senter, altså, men likevel.

Ærlig talt, det må da finnes mer kundevennlige måter å gjøre dette på? Jeg har jo jobbet i butikk selv, så jeg vet jo at den ansatte i butikken kunne funnet frem til kvitteringen i systemet da jeg var i butikken tidligere i dag.

Men nå skal jeg jammen hente den teite kvitteringen, gå i butikken og få pengene igjen. Og kjøpe sko til minsten et annet sted. Så det så.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.