Enda et spørsmål om gangen min
Så er jeg snart i mål! Tankemessig hvertfall. jobbingen begynner søndag kveld.
Jeg skal ha denne tapeten, hvite, enkle panelgardiner foran garderoben. I tillegg to små smale hvite sittebenker fra IKEA, tregulv, og enkel lampe med sølvdetaljer.

På benkene er det skumgummiputer jeg skal trekke om i et kontraststoff...tror jeg. Eller holde de hvite, også kan jeg ha en pyntepute i kontrastfarge.
Men spørsmålene da:
* broren min foreslo at det var kult å male en kontrastfarge inne i garderobeskapet (som er ganske stort innvendig, det er lett å male siden innredningen er løs, og det går helt til taket innvendig). Det syntes jeg og. Trur eg?
* jeg må ha en kontrastfarge til pute
* jeg har et speil med litt krummelurete ramme, dvs jeg har én med sånn krummeluregullramme som ikke funker som helfigurspeil, og ett helfigurspeil med litt sånn shabby chic-slitt-maling i lyseblåtgrått og hvitt. Begge kunne hengt i gangen men kanskje helst det helfigurspeilet.
Skal jeg male rammen på et av speilene kanskje, og bruke det der? Både gull og shabbychic-litt-lyseblågrått skjærer seg helt nå. Og i såfall, hvit ramme eller kontrastfargeramme?
Og hvilken #$%$&%/ kontrastfarge skal jeg bruke? Jeg tror jeg blir snøblind hvis alt skal være hvitt, samtidig er jeg litt pysete...
Men ikke mer pysete enn at jeg har en hel mørkelillavegg i stua da, så det må stå seg til den.
Hjelp!!!
|