Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Enda et spørsmål om gangen min

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-11, 13:13   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enda et spørsmål om gangen min

Så er jeg snart i mål! Tankemessig hvertfall. jobbingen begynner søndag kveld.

Jeg skal ha denne tapeten, hvite, enkle panelgardiner foran garderoben. I tillegg to små smale hvite sittebenker fra IKEA, tregulv, og enkel lampe med sølvdetaljer.


På benkene er det skumgummiputer jeg skal trekke om i et kontraststoff...tror jeg. Eller holde de hvite, også kan jeg ha en pyntepute i kontrastfarge.

Men spørsmålene da:
* broren min foreslo at det var kult å male en kontrastfarge inne i garderobeskapet (som er ganske stort innvendig, det er lett å male siden innredningen er løs, og det går helt til taket innvendig). Det syntes jeg og. Trur eg?

* jeg må ha en kontrastfarge til pute

* jeg har et speil med litt krummelurete ramme, dvs jeg har én med sånn krummeluregullramme som ikke funker som helfigurspeil, og ett helfigurspeil med litt sånn shabby chic-slitt-maling i lyseblåtgrått og hvitt. Begge kunne hengt i gangen men kanskje helst det helfigurspeilet.

Skal jeg male rammen på et av speilene kanskje, og bruke det der? Både gull og shabbychic-litt-lyseblågrått skjærer seg helt nå. Og i såfall, hvit ramme eller kontrastfargeramme?

Og hvilken #$%$&%/ kontrastfarge skal jeg bruke? Jeg tror jeg blir snøblind hvis alt skal være hvitt, samtidig er jeg litt pysete...
Men ikke mer pysete enn at jeg har en hel mørkelillavegg i stua da, så det må stå seg til den.

Hjelp!!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 13:54   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Sånn rosafarge som puta har jeg ville valgt - det er lekkersmekkert

og evt en slik stol:

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 14:04   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Den går med lilla i naborommet den, sant?
Og det hadde jo vært UFATTELIG kult med den rosafargen inni skapet da... uskyldsrene hvite gangen liksom, ogs whæm!!

Men hva med speilramme? Male hvit? Knæsj??

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 14:11   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Liker tankegangen til Bauche veldig godt. En skikkelig knæsj farge som bryter med det uskyldshvite.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 14:16   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Lilla og cerise er et winning team. Jeg tenker kanskje at speilet kan være lilla - eller crazy gulgrønn. - Evnt sølv...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 14:17   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Sølv er veldig fint - men vil du være litt mer kræisi er gulgrønn ypperlig!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 14:26   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Jeg satt og tenkte på knallrosa skapinnredning mens jeg leste.

Når det gjelder "sølv"-maling har jeg brukt Bengalac Aluminium - men det stinker helt forferdelig. Dekker meget godt, da.

Beckers har en serie metallic-farger som jeg har brukt (gull) men der måtte jeg til med flere strøk for å dekke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 14:37   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Det ene ser slik ut omtrent (helfigurspeilet), bare at det er offwhite, malt over litt sånn ujevnt/shabbychic i en gull-dusty farge, og med litt lyseblå detaljer, også er det noen lyseblå malte (pene, faktisk) roser øverst påd et "feltet". Det er egentlig et pent speil, jeg har bare ikke noe sted det passer



Det andre er et sånt et, men rammen er plæstikk elns, ikke noe ekte gamle greier... men det er ikke helfigur da. Men hadde kanskje vært kulere (i en knæsj farge el sølv)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 15:04   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Rosa, ja. Også male det nederste speilet gulgrønt.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 15:33   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

det Salt sa. Det blir superkult.

Og sånn helt off-topic så leser jeg overskirften på tråden din som et spørsmål om hva du skal gjøre med ganglaget ditt. Da blir jeg straks litt fnisete og tenker på Monty Pyton's Ministry of Silly Walks.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 18-08-11 kl 19:52.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 17:54   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 18:29   #12
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Knasj rosa inne i skapet. Gulgrønt på speilet og et par puter i samme fargene på sittebenkene.Tøfft.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:16   #13
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda et spørsmål om gangen min

Elsker knæsj rosa og knæsj grønt sammen

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no