|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Anbefal meg en vaskemaskinVaskemaskinen min takket for seg på torsdag. Den er 6 år gammel, og sikringen går uansett hvilken program jeg prøver meg på. Så jeg vasker foreløpig hos mine foreldre noen hundre meter unna.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinDenne har vi på hytten, og den har vært finfin, egentlig. Mange fine programmer er bra, spesielt kortprogrammer, og høy sentrifugehastighet er bra hvis der man ikke har tørketrommel.
![]() |
![]() |
#3 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinJeg kjøpte nylig en Samsung vaskemaskin, mulig det er denne, med 8kg kapasitet og 1600 omdr. Elsker den! Den har kortprogram på ned til 15 min, super energiklasse, eco-buble, program for uteklær, man kan stille inn antall skyllinger osv osv.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinJeg er meget godt fornøyd med min Bosch Maxx, den har ruslet og gått i sju år nå, og vært med på tre flyttinger så litt tåler den jo. Vet ikke hva den koster nå, men den gang kjøpte jeg på Elkjøp for rundt fire tusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinEtter å ha prøvd "alt" av vaskemaskiner, er jeg endelig i havn med min Miele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinVi er veldig fornøyd med Electrolux. Jeg kan stille den varigheten jeg vil ha på de forskjellge programmene, og håndvaskull vaskes fint på ullprogrammet.
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinDette var en interessant tråd. Vi skal også ganske snart kjøpe ny vaskemaskin. Vi har sett på denne Siemens vaskemaskin: http://www.elkjop.no/product/hviteva...kin-wm16s772dn |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinJeg anbefaler både Miele og AEG/Electrolux egentlig. Ikke upo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskin2barnsmamma: denne har vi, men ikke testet ennå(pusser opp vaskerom): |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskin
Samme her. Den jeg har tar ni kilo tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinVi har forgjengeren til den flere har vist til fra Siemens. Har vel hatt den i 5 år nå tenker jeg og vi er kjempefornøyde! 1600 omd gjør at ting tørker raskt og 8 kilo kapasitet er deilig når man har unger.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinKjøpte ny i fjor da den gamle tok kvelden. Har en Miele, veldig fornøyd. Den har nok falt i pris etter at jeg kjøpte den. Husker ikke modell.
![]() |
#13 |
trenger lading
|
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinDet vinglete-umulig-å-bestemme-seg paret var på 4 butikker på lørdag, og fikk 4 forskjellige anbefalinger, til og med innen samme kjede.
![]() |
#14 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinVi kjøpte miele 1614 som er linket til lenger oppe i tråden nå i januar og er veldig fornøyd. Betalte bare 5000 for den på lefdal. Hadde Aeg før som også var god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinVeldig fornøyd med Siemens. En av toppmodellene med alskens programmer, blant annet et skikkelig bra ullprogram som behandler selv den fineste ull aldeles nydelig, 1400 o/m, kortprogram på 15 min, kapasitet på 8 kilo og mulighet til å velge miljøvennlig versjon av alle programmer.
![]() |
#16 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinJeg tror det er denne vi har. Veldig fornøyd.
![]() |
#17 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Anbefal meg en vaskemaskinJeg kjøpte Samsung Eco Bubble på Elkjøp på lørdag. Litt over budsjettet ditt med sine 6999. Men 8 kg kapasitet og der ut til å være en flott maskin.
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
Vi har og Samsung - love, love, love!!
![]() |
#19 |
bits and pieces
|
Ser ut som min det der. Er greit fornøyd altså, bare Elektrolux kan sende med den hersens justeringsnøkkelen.
![]() |
![]() |
|
|