Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kule klær til gutter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 11:53   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Kule klær til gutter

Poden ønsker seg kule klær, siden han trenger noen nye bukser og skjorter så tenkte jeg at han skulle få det.
Men hva er kule klær for snart 6-åringer? Jeg har ikke helt funnet ut av hva han mener er kult så håper noen kan tipse meg om hva deres barn synes er kult.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 12:01   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til gutter

Det varierer litt, men fotballklær er kult. Og baggy dongeribukser med strikk i livet samt bukser i klare farger. Og gensere med trykk. Han som er mest opptatt av kule klær hos oss digger molo over alt i verden. Jeg skjønner ikke hva han ser i de klærne, men dog. :knegg.

Gammel 03-05-12, 12:09   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Snart 7-åringen synes at klærne på Lindex er kule. Det er fargede bukser i stoff, tskjorter med bokstavtrykk og langermede bomullsgensere, gjerne med skjorte over.

Og så digger han klærne jeg fant på NEXT i københavn.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 12:11   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

6åringen her synes det er kjempekult med gensere og Tskjorter med trykk, ja. Sånne de har på H&M. Og også de LOGG genserene med krage/snipp. Han elsker de. Drar kragen opp og synes selv at han er kjempekul. En sånn genser, sort skinnjakke og converce, også kjøpt på H&M så er han kuul ja.

Gammel 03-05-12, 12:13   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min førsteklassing synes skateklær (QuickSilver, DC etc) er kult, og t-skjorter med trykk. Særlig med bilder av Skylanders og Super Mario. Han drømmer om å få gå med hettegenser, men jeg nekter. Det er tydeligvis det hotteste.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 12:22   #6
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Tror det er veldig in med fargede bukser. F eks har Cubus et helt register. Min niåring, og tolvåring, sier så...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 12:50   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Volcom, Vans, Elements, DC, Quicksilver, Bilabong er hipt hos Mini på 10 år.
Fargerike, rutete shorts og bukser. Sko er det stort sett Vans, Nike Shox, Polo, DC og Converse.

Gammel 03-05-12, 12:52   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er vel gjerne ikke så kul, og har så godt som ingen formeninger om hva han har på seg. Men jeg kjøper mye Holly's, Katvig og Miniature til ham.

Gammel 03-05-12, 14:03   #9
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

4,5-åringen min liker fargerike klær. Hvis det i tillegg er trykk av Super Mario eller dinosaurer er det jubel i huset.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 15:22   #10
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Min niåring digger genserne fra Molo og har gjort det lenge - de har jo så mange kule prints! Også bukser fra Nova star, da. Det går visst ikke an å bruke andre bukser.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 15:56   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror liker hettejakker, Paul Frank, converse og dongeri. Hodeskaller er og veldig kult. Gutteavdelingen på hm har endel.

Gammel 03-05-12, 15:58   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine foretrekker jeans, t-skjorter med print, (gjerne musikkrelatert) og longsleeves under. Klare farger er kult.

Eller, jeg gjør i hvert fall det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 16:10   #13
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Min føler seg utrolig kul i Messifotballsjorte og angry birds tskjorte.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 18:40   #14
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar.

Gammel 05-05-12, 18:43   #15
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Snart 7-åringen synes at klærne på Lindex er kule. Det er fargede bukser i stoff, tskjorter med bokstavtrykk og langermede bomullsgensere, gjerne med skjorte over.

Og så digger han klærne jeg fant på NEXT i københavn.

Next har mye bra, poden har bukser i forskjellige farger derfra + t-skjorter..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.