|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Kule klær til gutterPoden ønsker seg kule klær, siden han trenger noen nye bukser og skjorter så tenkte jeg at han skulle få det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Kule klær til gutterDet varierer litt, men fotballklær er kult. Og baggy dongeribukser med strikk i livet samt bukser i klare farger. Og gensere med trykk. Han som er mest opptatt av kule klær hos oss digger molo over alt i verden. Jeg skjønner ikke hva han ser i de klærne, men dog. :knegg.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kule klær til gutterSnart 7-åringen synes at klærne på Lindex er kule. Det er fargede bukser i stoff, tskjorter med bokstavtrykk og langermede bomullsgensere, gjerne med skjorte over. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kule klær til gutter6åringen her synes det er kjempekult med gensere og Tskjorter med trykk, ja. Sånne de har på H&M. Og også de LOGG genserene med krage/snipp. Han elsker de. Drar kragen opp og synes selv at han er kjempekul. En sånn genser, sort skinnjakke og converce, også kjøpt på H&M så er han kuul ja.
|
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Kule klær til gutterMin førsteklassing synes skateklær (QuickSilver, DC etc) er kult, og t-skjorter med trykk. Særlig med bilder av Skylanders og Super Mario. Han drømmer om å få gå med hettegenser, men jeg nekter. Det er tydeligvis det hotteste. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Kule klær til gutterTror det er veldig in med fargede bukser. F eks har Cubus et helt register. Min niåring, og tolvåring, sier så... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kule klær til gutterVolcom, Vans, Elements, DC, Quicksilver, Bilabong er hipt hos Mini på 10 år.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kule klær til gutterMin er vel gjerne ikke så kul, og har så godt som ingen formeninger om hva han har på seg. Men jeg kjøper mye Holly's, Katvig og Miniature til ham.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kule klær til gutter4,5-åringen min liker fargerike klær. Hvis det i tillegg er trykk av Super Mario eller dinosaurer er det jubel i huset. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Kule klær til gutterMin niåring digger genserne fra Molo og har gjort det lenge - de har jo så mange kule prints! Også bukser fra Nova star, da. Det går visst ikke an å bruke andre bukser.
|
|
|
#13 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Kule klær til gutterMin føler seg utrolig kul i Messifotballsjorte og angry birds tskjorte.
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Sv: Kule klær til gutter
|
|
|
|