|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Hårfjerning på magenJeg er dessverre arvelig belastet med en ganske kraftig veiviser på magen. (Dvs. min mor har det ikke, men min søster har også). Da den kom for mange år siden var det bare en liten stripe. Nå, etter masse hormonbehandling ifbm med IVF-forsøk samt en graviditet har det blitt mye mer, og spredd seg i alle retninger Jeg har pleid å nappe mesteparten, men det begynner å bli en omfattende jobb, og jeg har tydd til høvel, med tilsvarende ettervekst |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårfjerning på magenMiss Norway har vist brukt laser og virket fornøyd. Spør henne.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hårfjerning på magenBare husk at du bør ha ganske mørkt hår for at laser skal være effektivt. Jeg gjorde et tappert forsøk på laser på bikinikanten for noen år siden, men det viste seg at jeg er for |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Hårfjerning på magen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårfjerning på magenHåret må være mørkt ja, og huden så lys som mulig, og ikke eksponert for sollys på mange mange uker i forveien. Sommeren er med andre ord ikke tiden for dette. Mange får godt resultat, og er du veldig plaget kan det være verdt de tusenlappene laserbehandlingen koster. Vil tipse om Hudklinikken i Operapassasjen.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårfjerning på magenBruk voks, det klarer du fint selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|