Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfjerning på magen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-07, 22:43   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hårfjerning på magen

Jeg er dessverre arvelig belastet med en ganske kraftig veiviser på magen. (Dvs. min mor har det ikke, men min søster har også). Da den kom for mange år siden var det bare en liten stripe. Nå, etter masse hormonbehandling ifbm med IVF-forsøk samt en graviditet har det blitt mye mer, og spredd seg i alle retninger Jeg har pleid å nappe mesteparten, men det begynner å bli en omfattende jobb, og jeg har tydd til høvel, med tilsvarende ettervekst

Tenkte nå å endelig få somlet meg til å ta rotta på det med laser nå før sommeren. Er det noen som kan dele erfaringer, og gjerne anbefale en god klinikk i Oslo?
Altså hvordan er resultatet blitt, borte for alltid eller kommer det nytt?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 08:36   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårfjerning på magen

Miss Norway har vist brukt laser og virket fornøyd. Spør henne.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 17:51   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfjerning på magen

Bare husk at du bør ha ganske mørkt hår for at laser skal være effektivt. Jeg gjorde et tappert forsøk på laser på bikinikanten for noen år siden, men det viste seg at jeg er for Bortkasta tusenlapper.... Husker dessverre ikke navnet på stedet der jeg gikk, men det lå i Vika i Oslo, rett ved Manpower huset.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 19:52   #4
Nicki
Aktiv
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 173
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hårfjerning på magen

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Bare husk at du bør ha ganske mørkt hår for at laser skal være effektivt. Jeg gjorde et tappert forsøk på laser på bikinikanten for noen år siden, men det viste seg at jeg er for Bortkasta tusenlapper.... Husker dessverre ikke navnet på stedet der jeg gikk, men det lå i Vika i Oslo, rett ved Manpower huset.


Hud og hårklinikken

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 20:40   #5
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårfjerning på magen

Håret må være mørkt ja, og huden så lys som mulig, og ikke eksponert for sollys på mange mange uker i forveien. Sommeren er med andre ord ikke tiden for dette. Mange får godt resultat, og er du veldig plaget kan det være verdt de tusenlappene laserbehandlingen koster. Vil tipse om Hudklinikken i Operapassasjen.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 21:22   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfjerning på magen

Bruk voks, det klarer du fint selv.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no