Alkohol
Jeg er i et nytt forhold,vi har vært sammen i ca 3 mnd. Siden jeg har en på 2 år så forventer jeg at han skal gå inn i et famillie liv åkutte ned på alkoholen.noe som jeg har sakt klart ifra om. Han har kuttet ut å drikke i uke dagene(som han sier) men han drikker hver helg,,noe som jeg synst er litt for mye. Jejeg har sjeldent barnevakt noe som jeg trivest godt med,men hadde fri fra fredag til lør,der vi for ut å hadde det arti, så dro vi å henta barnet,da fikk han en tlf fra en kompis som ville ha han med ut, da ville han ha me meg ut så sa jeg at sia jeg hadde barnevakt i går så går ikke det i dag,da presterte han å si at foreldra has kunne passe barnet. Ungen min har kun møtt di engang. Så jeg sa at de ikke var aktuelt. Det forsto han.
Så nå skal han ut til helga igjenn.noe jeg ikke synst noe om sia vi reiser på tur på sønd,men kan ikke akkurat nekte han heller. Vurdert litt om jeg skal bare dumpe han, er ikke ute etteren son drikker så mye+ at jeg har et barn så jeg føler at det ikke passer helt.
|