Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kjøp av beltestol - vrang kunde?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-12, 19:00   #1
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøp av beltestol - vrang kunde?

For en drøy ukes tid siden kjøpte jeg en beltestol på Torshov Bilrekvisita, Dvs, jeg betalte for en stol som de måtte bestille.
Jeg fikk sms om at stolen hadde kommet til butikken ca for en uke siden, mens vi var bortreist på ferie.
Jeg dro til butikken idag for å hente stolen, stusser litt på at stolen bare står lett henslengt på gulvet mellom kassa og en reol, og at den bare har myk plastikk rundt seg.
Jeg spurte forsiktig den ansatte i kassa om hvordan de transporterte stolene sine; om de kom til butikken i originalembalasje (=pappeske med isopor rundt) og hun bekreftet at joda, de fikk stolene i originale pappesker. Men når jeg da titter diskret under stolen så er det altså en hel del riper der. Vi ender i en liten diskusjon, for jeg sier at jeg ikke vil ha den stolen når den har så mange riper under, i tillegg til at jeg følte meg usikker på hvordan denne stolen har blitt behandlet den uken jeg brukte på å få hentet den. Ansatt mente at det BARE var noen små riper, og at de hadde kommet fordi den hadde stått på gulvet, og blitt skjøvet litt frem og tilbake.
Hun tilbyr meg pengene tilbake, noe jeg avslår, for jeg vil faktisk ha et NYTT sete, som er nytt og ser nytt ut, at jeg rett og slett vil ha et sete levert over disk i originalembalasjen. Men da kan altså damen fortelle meg at når de ikke har stoler inne i butikken, og må bestille fra andre butikker, så blir altså stolene sendt i lastebil, uten originalembalasjen, for de har nemlig ikke plass i butikken/har ikke lager til å oppbevare i pappesker, så hvis jeg ville få tilsendt stol fra annen butikk så ville den sikkert se likedan ut.

Hun tilkaller sjefen i butikken, ny liten diskusjon, tilbud om å få pengene tilbake, frem og tilbake, og til slutt blir vi enige om at de bestiller nytt sete direkte fra leverandør, og jeg blir tilkalt i forkant av levering til butikken, så jeg kan hente det i det sekundet de tar det ut av pappesken.
Torshov oppbevarer nemlig alle setene/stolene sine utstilt i butikken/på gulvet.

Att og fram er like langt, ut og inn er like trangt heter det seg.

Skulle jeg bare tatt i mot beltestolen, og satset på at det ikke har fått juling på turen mellom butikkene eller på gulvet, og holdt kjeft om ripene i plastikken under stolen?? Burde jeg føle meg som kunden fra helvetet, eller er det andre som også hadde reagert på riper?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.