|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Stabilt ustabil...
|
Kjøp av beltestol - vrang kunde?For en drøy ukes tid siden kjøpte jeg en beltestol på Torshov Bilrekvisita, Dvs, jeg betalte for en stol som de måtte bestille.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Er det sikkerheten du er bekymret for eller det at setet var stygt og ikke så nytt ut? |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg hadde ikke reagert. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Beltestoler jeg har kjøpt i andre butikker (Norge og Sverige) har ikke vært levert i pappeske, så for meg høres det ut som en plausibel forklaring.
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Enig med Veronal. Jeg tror ikke du får seter i esker andre steder heller, but I could be wrong. Jeg synes servicen til butikken var bra, i og med at de tilbød deg penger tilbake.
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg har kjøpt fire beltestoler i ulike butikker. Aldri eske. Bilsetene, der i mot, har alltid kommet i eske. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg har aldri fått sete i esken, syns kanskje du var litt vrang ja.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Har heller aldri fått sete i eske. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg ikke fått beltestoleri esker levert over disk, jeg heller, men ba om det denne gangen, ettersom hun fortalte at frakten av setete kan være så som så.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg har kjøpt tre beltestoler i mitt liv og aldri sett en eneste eske til noen av dem. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg har heller ikke sett eske til bilstoler noen gang, og jeg har kjøpt ganske mange. Jeg har antagelig heller ikke sett under, så om de har vært ripete der ville jeg ikke oppdaget det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Problemet er ripene og at jeg fikk vite hvordan de fraktet beltestoler mellom butikker= løst i lastebiler. jeg har jo ingen som helst garanti for at beltestolen ikke har blitt kastet inn og ut av bilen, eller fått støt på veien? I tillegg til at beltestolen har stått på gulvet, rett foran kassa i en hel uke...
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Mener du at røff håndtering påvirker sikkerheten for setet?
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Barnas Hus oppbevarer da også setene løst i butikk, vanlig med beltestoler i alle fall.
|
|
|
#17 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg syns også du var vrang, og at servicen i butikken var god. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg tror du overdriver nå. Det er forskjell på et sete som er skadet etter å ha vært i en kollisjon og et sete som har stått på gulvet altså. De er ikke laget av glass heller. |
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg tror folk generelt undervurderer kreftene involvert i en kollisjon, bare sånn på siden. Det er en ENORM forskjell på belastningen involvert i en kollisjon og i en dunk eller fem, altså.
|
![]() |
|
|