|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() KnitproKan noen linke til akkurat det settet og de pinnene jeg trenger for å ha komplett strikkepinnesett. Trenger vel fra 2,5 til 6(8) og fra 40-120cm i vaiere, eller noe slikt.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KnitproJeg tror ikke du får dem ned i 2,5. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: KnitproDu får knitpro langt ned, men da er ikke pinnene utskiftbare. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: KnitproNeida, du får dem ned i 3 altså. Ikke alle steder, men hvis du leter litt rundt. |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KnitproJeg har i tre og de er nydelige å strikke med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KnitproJeg bruker tre, men de faste i 2, 2.25 og 2.5 har jeg i metall. De knekker lettere. Størrelsene fra 6 og opp blir nesten aldri brukt.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: KnitproJeg har dem i tre ned til størrelse 2 og har brukket et par pinner. |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KnitproJeg prøver hardt å slutte med å sette meg på dem, har ødelagt noen på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: KnitproRundpinnesett
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: KnitproHar sydd meg en veggordner til pinnene og har sluttet å hive strikketøy fra meg i sofaen. Og jeg elsker knitpro!
![]() |
#16 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: KnitproTrepinner er best, men foretrekker metall til 2 og 2.5 da det er et herk om de knekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: KnitproKnitPro er bare fantastisk. Jeg har lyst til å kaste alt annet jeg har av pinner, for ingen kan måle seg meg KnitPro og jeg klarer nær sagt overhode ikke å strikke med metallpinner lenger ...
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: KnitproJeg har strikket med KnitPro i noen år og har nå kjøpt et par sett med Cubics nå. Disse er firkantede og jeg liker de faktisk bedre enn de vanlige runde trepinnene. Har strikket en herregenser på disse pinnene nå (både settpinner og rundpinner) og er frelst. Jeg kommer til å gradvis gå over på Cubics. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: KnitproJeg har hatt to sett med cubics, og begge knakk i festet mellom tre og metall.
![]() |
|
|