|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan formulere dette?Vi har solgt hus, og har overtakelse neste uke.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hvordan formulere dette?Jeg tror ikke de trenger å stå som oppdragsgivere, altså. Det firmaet vi brukte har garanti slik at hvis ikke den som overtar er fornøyd, kan vi bare melde fra, så kommer de og vasker på nytt. Men hvis du vil gjøre det sånn, er formuleringen helt grei.
![]() |
#4 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan formulere dette?Da vi solgte, hadde vi utvasking med garanti. Jeg ville ikke bedt huskjøper om å være oppdragsgiver, men heller informert om avtalen med vaskebyrået. Så kan dere avklare om dere eller de skal innkreve garantien ved mangler.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan formulere dette?Om de nye eierne ikke er fornøyde med vasken, så tror jeg de kan gå direkte til byrået, uten å bruke dere som mellomledd. Jeg tror de fleste byråer registrerer selve vasken på adressen, og så registrerer de dere som de som er økonomisk ansvarlig for det hele.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvordan formulere dette?
System Renhold til både flytting og vask. Vasken var ikke sånn heeeelt plettfri, men helt grei nok. Alt for å slippe å gjøre det sjøl! Vi tok jo vasken nå før visning og alt da, så vi må ta et sveip over før overtakelse, men vi slipper i hvert fall inni-oppå-skap-greiene, veggvask etc.
![]() |
|
|