|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Sengetøy/madrass i ullNoen som har erfaring med sengetøy i ull? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sengetøy/madrass i ullUngene og vi har dyner fra ullkorga. Vi har den tjukkeste og den er for varm om sommeren. Eldste går tynneste og den er flott hele året. Sengetøy i bomull ja.
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Sengetøy/madrass i ullJeg har ingen aning.. Men ser det koster litt, og derfor er det kjekt å vite om andre er fornøyde. Men hvis det er for varmt halve året, spørs det om jeg orker å prøve. Jeg sliter som sagt med at jeg er feiltemperert i utgangspunktet. Bambus hørtes også ut som et bra alternativ mtp svette da |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Sengetøy/madrass i ullDet er for varmt for oss med den tjukkeste. I fjor vinter var det det, ikke de vintrene vi hadde minus 20
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Sengetøy/madrass i ullVi har Texeler dobbeldyne i ull. Den består av to deler - en sommerdel og en høstdel, og til sammen blir de vinterdyne, i følge papirene. For oss er høstdelen mer enn varm nok for vinteren, og altfor varm om sommeren. Da bruker vi sommerdelen. Jeg tror at sommerdelen er 200 g/kvadratmeter og høstdelen er 400 g/kvadratmeter, da vet du litt hva du kan gå ut fra som passe varmt om sommeren og veldig varmt om vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|