|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hvilken gave? | |||
Teppe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 17,81% |
Bil |
53 | 72,60% |
Annet, spesifiser i tråden |
7 | 9,59% |
Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Drømmer
|
![]() DåpsgaveTantebarnet mitt skal døpes snart, vi har kjøpt to Barnas skattkammerbøker men skal ha en gave til. Her er bøkene, siden de er sånn han kan ha hele livet så tenker jeg at den siste gaven ikke nødvnedigvis må være det. Sist redigert av Chablis : 16-02-13 kl 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DåpsgaveBil. Absolutt. Veldig kul.
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: DåpsgaveBilen. Teppet var grusomt. Om du på død og liv må gi teppe kjøp et ordentlig ullpledd fra feks Røros. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Dåpsgave
Det er da virkelig smak og behag. Jeg syns teppet var koselig. (Og så kan jeg legge til at jeg liker IKKE Rørospleddene, som sagt smak og behag.)
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: DåpsgaveOm barnets foreldre liker det er det same same. Bil eller teppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
Selvsagt er det det. Men et Rørospledd kan byttes, dette teppet er ikke byttbart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: DåpsgaveJeg hadde helt klart satt mest pris på bilen, og det var jo det du spurte om.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: DåpsgaveMen om jeg fikk velge fritt, ville jeg ikke valgt noen av delene. Bestikk, kanskje heller; både vi voksne og Poden har hatt mye glede av gravert sølvbestikk som vi fikk som små, og stålbestikk til barn er også en både pen og praktisk og varig gave.
![]() |
#13 |
Drømmer
|
Bestikk får de fra noen andre vet jeg, vi har forøvrig også hatt mye glede av alle de bestikkene poden fikk, men jeg synes det er kjedeligvå gi noe som jeg vet de får fra andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: DåpsgaveJeg likte ikke teppet, bilen er fin.
![]() |
#15 |
Drømmer
|
Men å kjøpe sølje er jo litt dumt om han aldri kommer til å eie en bunad, poden fikk det til sin dåp og jeg vet jo fortsatt ikke om det noen gang blir brukt.Å så regner jeg med han får det av besteforeldre, de har kjøpt det til de andrebarnebarna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
Ja, jeg mente ikke å argumentere med deg, bare svare på spørsmålet.
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: DåpsgaveBilen, helt klart.
![]() |
#19 |
Øyboer
![]() Sv: DåpsgaveJeg liker ikke sånne tepper overhode så jeg hadde ønsket bilen til mine barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: DåpsgaveTeppet er en flott gave. Sånne biler ender unger vanligvis opp med haugevis av. Den hadde jeg styrt klar av.
![]() |
|
|