Områder i Oslo med "gode skoler"
Hvis man er amerikansk og har flyttet til Norge og tar for gitt at bare private skoler er bra nok, men nølende går med på at kanskje enkelte offentlige skoler også går an, men de må ha gode resultater, altså! Hvor skal man velg å bosette seg da, for å få best mulig skole? Og med "best", så kan man her ha et litt amerikansk syn på hva det betyr, mer enn det aller mest sosialdemokratiske. 
Jeg vil tro at skoler som bruker den der The early Years (TEY??)-greiene vil slå an?
Bekkelaget skole er den første som slår meg som en skole der folk velger bosted nettopp pga. skolen. Men jeg vet ikke hva de mener med "god skole" de som har sagt det.
Og så kommer jeg jo på skoler man absolutt bør unngå også.
Ellers så tror jeg de ser på steder å bo over hele byen, men er lamslått av prisene ( ) og har i tillegg praktisk interesse av å bo mer på østsiden enn vestsiden. Hva med i Kjelsås-området? Far i huset vil gjerne bo sånn at man kan se natur, asfaltunge som han selv er.