Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva har dere med i bilen?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hva har dere liggende i bilen?
Varseltrekant 0 0%
refleksvest 0 0%
førstehjelpspute e.l. 0 0%
startkabler 0 0%
startbatteri 0 0%
spade (evt bare vinterstid) 0 0%
kjettinger (evt bare vinterstid) 0 0%
pledd (evt. bare vinterstid) 0 0%
Ullgenser, lue og votter (Evt. bare vinterstid - man vet aldri...) 0 0%
mobillader 0 0%
penn 2 66,67%
skadeskjema 0 0%
ekstranøkkel til huset 0 0%
annet 1 33,33%
Deltakere: 3. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-13, 23:46   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har dere med i bilen?

Jeg har laget ny tråd - her

Sist redigert av m^2 : 24-06-13 kl 00:13.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 23:50   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere med i bilen?

Jeg vil ha flervalgspoll. :flink:

Gammel 23-06-13, 23:52   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer eller mindre all of the above, vinterstid. (Vil også ha flervalgspoll, gitt.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 23:53   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har flere av tingene så jeg vil også ha flervalgspoll.

Gammel 23-06-13, 23:57   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke kjetting, mobillader eller ekstra med klær. Men så kjører vi mest i by og har med naf-kortet.

Før hadde vi alltid med bleier.

Gammel 24-06-13, 00:00   #6
Tyttebær
Ny-schmy

Tyttebær sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Jeg så ikke at det ikke var flervalgspoll, derfor ble det visst penn. Syns kanskje refleksvest og varseltrekant er mer grunnleggende, da, av alt man måtte ha i bilen. Også har jeg mobillader. :alltid beredt:

Gammel 24-06-13, 00:02   #7
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg vil ha flervalgspoll. :flink:

Oi, lagde jeg ikke det?! *roper febrilsk på en moderator*

Gammel 24-06-13, 00:04   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser det er mye der jeg kanskje burde ha.

Men ekstranøkkel til huset? Sånn at man får enda en ting å bekymre seg for hvis bilen blir stjålet? Jeg har bilnøkkel og husnøkkel på samme knippe, så jeg kjører uansett aldri bil uten å ha husnøkkelen også med.

Gammel 24-06-13, 00:05   #9
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tyttebær, her.

Jeg så ikke at det ikke var flervalgspoll, derfor ble det visst penn. Syns kanskje refleksvest og varseltrekant er mer grunnleggende, da, av alt man måtte ha i bilen. Også har jeg mobillader. :alltid beredt:

Jeg trykket også penn. Da ble statistikken så fin. :nerd:

Gammel 24-06-13, 00:06   #10
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg har ikke ekstra husnøkkel, men kjenner noen som har det så ville bare se om det var vanlig Kjenner også folk som har noen hundrelapper liggende i bilen tilfelle de glemmer lommeboka og sånt.

Gammel 24-06-13, 00:08   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Oi, lagde jeg ikke det?! *roper febrilsk på en moderator*

Det er dessverre ikke mulig å endre fra enkeltvalgspoll til flervalgspoll etter at pollen er opprettet. Eneste alternativet er eventuelt starte en helt ny tråd med ny poll.

torsk, moderator

Gammel 24-06-13, 00:09   #12
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Da gjør jeg det.

Gammel 24-06-13, 00:13   #13
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Nytt forsøk med riktig poll

Svar

Emneord
beste påll ever!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.