|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Overnatting i Italia, Lazio eller Campania - anbefalinger?Vi har bestemt oss for å reise på ferie to uker i Italia i juni. Det desidert billigste, så langt som jeg har sjekket, er å fly tur/retur Roma. Vi ser for oss å leie en leilighet e.l. på et rolig og idyllisk sted i en uke, fra lørdag til lørdag (for det er på den basisen de fleste slike leies ut), og dagene før og etter bor vi på hotell/pensjonat (vi reiser ut på en mandag og tilbake på en tirsdag). Jeg synes området i Campania/Napoli frister, og tenker meg at vi er først noen dager i nærheten av Roma før vi drar dit, og så, de siste dagene igjen, hotell ikke alt for langt fra Leonardo Da Vinci-flyplassen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnatting i Italia, Lazio eller Campania -Anbefalinger?Jeg ville vurdert en av øyene i området (Capri, Ischia eller Ponza) hvis jeg var dere. Sorrento på fastlandet er visstnok også veldig fint.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
![]() Sv: Overnatting i Italia, Lazio eller Campania -Anbefalinger?Tusen takk for svar! Ja, sist Italiaferie var vi mye rundt i Toscana, blant annet Firenze, Siena
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnatting i Italia, Lazio eller Campania -Anbefalinger?Ja, da har dere jo fått med dere disse fine områdene - og skjønner godt at dere vil oppleve noe nytt. Det var bare meg som dro av litt og egentlig ikke svarte på det du spurte om en gang
![]() |
#5 |
Semiaktiv
![]() Sv: Overnatting i Italia, Lazio eller Campania -Anbefalinger?Helt i orden det, jeg blir veldig lett revet med selv
![]() |
|
|