Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting i Italia, Lazio eller Campania - anbefalinger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 01:01   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overnatting i Italia, Lazio eller Campania - anbefalinger?

Vi har bestemt oss for å reise på ferie to uker i Italia i juni. Det desidert billigste, så langt som jeg har sjekket, er å fly tur/retur Roma. Vi ser for oss å leie en leilighet e.l. på et rolig og idyllisk sted i en uke, fra lørdag til lørdag (for det er på den basisen de fleste slike leies ut), og dagene før og etter bor vi på hotell/pensjonat (vi reiser ut på en mandag og tilbake på en tirsdag). Jeg synes området i Campania/Napoli frister, og tenker meg at vi er først noen dager i nærheten av Roma før vi drar dit, og så, de siste dagene igjen, hotell ikke alt for langt fra Leonardo Da Vinci-flyplassen.

Så lurer jeg på da, om noen av dere har vært på lignende ferie i området, og kan anbefale en rimelig leilighet for en uke i Campania/Napoli-området (helst med tilgang på strand/bading for barnets skyld), og ellers billige og bra hoteller i eller rundt Roma og Napoli. To voksne og en toåring.

Tar gjerne mot råd og anbefalinger genrelt også! Og gjerne alternative forslag, for vi har ikke bestemt noe 100%. Vi har ikke planer om å leie bil, men håper på å greie oss med kollektivtransport.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.