|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når er det best å ta på glasur på sjokoladekaken?Når er det optimalt å ta på glasuren på sjokoladekaken? Jeg har tenkt at det er når kaken er lunken, men sliter litt med å finne ut hvor lunken
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Når er det best å ta på glasur på sjokoladekaken?Jeg har på glasuren på kald kake, men min glasur er varm så det er ikke noe problem å få den glatt og å få pynten til å sitte fast.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Når er det best å ta på glasur på sjokoladekaken?Jeg smører alltid glasur på kald kake. Hvis kaken er varm smelter glasuren og renner nedover på sidene.
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Når er det best å ta på glasur på sjokoladekaken?Okei, her tror jeg jeg må be om oppskrifter også
![]() |
![]() |
#6 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det best å ta på glasur på sjokoladekaken?Smørkrem har jeg på når kaken er helt kald. Glasur der en skal smelte smør, ha i melis m.m. har jeg på mens kaken er varm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Når er det best å ta på glasur på sjokoladekaken?Det kommer helt an på hvilken glasuer jeg bruker.
![]() |
|
|