|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg er glad i god mat og koser meg veldig når jeg rusler rundt i mathallen, bondens marked og på bedre restauranter. På den andre siden så er jeg glad i noen ting som sikkert Hellstrøm ville fiskedasket meg for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Vi spiser grandis hver fredag. Kan tenke meg det ikke regnes som noen høydare hverken hos Hellstrøm eller FP. Dog usikker på om jeg skal regne det som en skyldbelagt glede, da jeg ikke liker det spesielt godt - det er fordi det er lite arbeid med det at vi gjør det. (Ungene liker det da)
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Spaghetti ala capri.
![]() |
#4 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Tortillachips og salsa.
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Kokt makaroni med revet Norwegia.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Mange mange skiver gulost når jeg smører matpakker. Gjerne med en skinkeskive innrullet.. pluss sjokoladebiter fra skapet mens jeg lager middag.
![]() |
#10 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg smugspiser vaniljekrem rett fra kartongen!
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg LIKER grandis.
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg liker Toro sin ertestuing bedre en hjemmelaget, men det sier jeg aldri høyt.
![]() |
#13 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg er for kresen til å spise ferdigmat og potetgull type ting. Men når ingen ser med kan jeg finne på å spise store, virkelig store mengder nøtter og sjokolade. Og jeg kan åpne en flaske vin uansett ukedag, men det frister ikke når jeg er syk.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg spiser ikke når jeg er alene, jeg er en slik "sosialspiser". Og så lenge noen spiser sammen med meg, kan jeg spise alt. Virkelig alt.
![]() |
#16 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?"Ekkel" mat og usunne ting som eg anser som eit lite problem for meg er:
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Spagetti på boks (à la capri), joikakaker eller Max-boller.
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Fersk osteloff med smør er veldig godt. Jeg spiser det så godt som aldri, men har ofte lyst på det.
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Kommer igrunnen ikke på noe jeg spiser som jeg er flau over. Jeg liker virkelig ikke junkfood, hermetisk ferdigmat, Grandiosa eller ketchup, og har aldri gjort det. Hvis jeg hadde hatt lyst på de tingene så hadde jeg jo sikkert spist dem av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg kan ikke ha sånn kaffemelkepulver i hus, jeg synes det smaker så godt at jeg kan spise det bart.
![]() |
|
|